اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان:

مطالبات بازنشستگان فرهنگی هنوز روی زمین مانده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: مطالبات بازنشستگان فرهنگی هنوز روی زمین مانده است و اخبار اعلام شده مبنی بر پرداخت این مطالبات همانند وعده‌های تو‌خالی می‌ماند.

مطالبات بازنشستگان فرهنگی هنوز روی زمین مانده است

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای کامل قانون از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته است، اظهار داشت: مطالبات بازنشستگان فرهنگی به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و سال‌های 1386 و 1387 باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: دولت حدود یک هزار و 830 میلیارد تومان به این افراد بدهکار است و در حال حاضر 800 هزار فرهنگی بازنشسته در تمام کشور منتظر پرداخت از مطالبات خود  از سوی دولت هستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: مطالبات بازنشستگان فرهنگی هنوز روی زمین مانده است و اخبار اعلام شده مبنی بر پرداخت این مطالبات همانند وعده‌های تو‌خالی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه این افراد هنوز هیچ درصدی از مطالبات خود را از سوی دولت دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: تمامی اخبار اعلام شده در این زمینه در حد صحبت و وعده بوده است و هیچ یک از این موارد جنبه اجرایی ندارد.

روستایی با اشاره به اینکه بی‌توجهی‌های مسئولان به این موارد روز به روز درصد آسیب‌پذیری فرهنگیان بازنشسته را افزایش می‌دهد، تأکید کرد: با حدس، گمان و وعده‌های تو‌خالی و تحقق نشدنی نمی‌شود زندگی کرد و این افراد تنها به اجرای کامل قانون در این زمینه نیازمند هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حتی یک ریال از این مطالبات به حساب هیچ یک از فرهنگیان بازنشسته واریز نشده است، افزود: مسئولان باید بدانند فعالیت‌های فرهنگی این افراد سبب رشد و سازندگی کشور شده است و خدمات این افراد نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول