اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

مشکل بازنشستگان شهرداری شوشتر برطرف شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: مشکل بازنشستگان شهرداری شوشتر با پرداخت کامل مطالبات آنها حل شد.

مشکل بازنشستگان شهرداری شوشتر برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر ، حسن دهدار در جلسه فوق العاده شورای شهر شوشتر  که به دلیل بروز مشکلات کارگری تشکیل شده بود، اظهار داشت: در شرایط کنونی با جلسات مکرری که با فرماندار شوشتر  برگزارش شده است، مشکلات کارگران شهرداری شوشتر  برطرف شده است.

وی افزود: مشکل بازنشستگان شهرداری شوشتر  با برگزاری جلسه‌ای با اداره تامین اجتماعی شوشتر در فرمانداری شوشتر  بررسی شد و قرار شد تا شهرداری ۹۰۰ میلیون ریال به این اداره برای بازنشستگی کارگران این اداره پرداخت کند که در این باره نیز توافقات اولیه انجام شده است.

دهدار با اشاره به مشکلات مالی شهرداری شوشتر  خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر برای آماده سازی شهر برای ایام نوروز نیازمند اعتبار است و برای پرداخت حقوق‌های معوق و... نیز نیازمند یاری است و به این دلیل باید تلاش کرد تا شهردار در این مدت زمان برای انجام این امور موفق باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شورای شهر برای رفع مشکلات شهرداری شوشتر  دغدغه بسیار زیادی دارد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر مشکلات زیادی دارد و به این دلیل شورای شهر نیز برای رفع این مشکلات تلاش بسیار زیادی را به کار گرفته است و در حال پیگیری خارج نوبت مشکلات است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر  افزود: مطمئنا کارگران شهرداری شوشتر  که در لیست بازنشستگی قرار دارند تا ایام نوروز بازنشسته می‌شوند و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی از اقدامات شهردار شوشتر  برای رفع مشکلات تقدیر کرد و گفت: باید تلاش‌ها برای رفع مشکلات شهر و شهرداری بیشتر شود و شورای شهر آماده هرگونه همکاری در این باره است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول