اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش، پژوهش و تشکیلات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور خبر داد

واردات گندم به اصفهان از استان‌های دیگر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش، پژوهش و تشکیلات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور گفت: این شرکت در راستای بهبود کیفیت نان استان اقدام به واردات گندم مرغوب از دیگر استان‌ها کرده است که در نهایت با اختلاط گندم بومی استان به آرد قابل قبولی تبدیل شود.

واردات گندم به اصفهان از استان‌های دیگر

مهدی امین‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مواد اولیه (گندم و آرد)، مهارت شغلی ( آموزشی نانوایان ) و تکنولوژی پخت نان سه عامل مؤثر در کیفیت نان است که در این راستا گندم مرغوب دیگر استان‌ها وارد استان اصفهان شده است، طی مکاتبه با جهاد کشاورزی استان اصفهان خواستار توزیع گندم اصلاح شده مرغوب بین کشاورزان استان شدیم که این مقوله از برنامه‌های بلندمدت جهت بالا بردن کیفیت گندم تولید استان است.

مدیر آموزش، پژوهش و تشکیلات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور تأکید کرد: در ارتباط با آموزش نانوایان، این شرکت در ابتکاری جدید اقدام به تشکیل کارگروهی اختصاصی، در همه شهرستان‌ها و حتی کلان‌شهر اصفهان به ریاست فرمانداران و دبیری رییس نمایندگی غله شهرستان‌ها و اعضای رئیس بازرگانی، فنی و حرفه‌ای، تعزیرات و اتحادیه خبازان کرده است.

وی اظهار داشت: برای آموزش نانوایان با انعقاد قرارداد آموزشی نانوایان با سازمان فنی و حرفه‌ای استان و معرفی متخصصان گندم، آرد و نان به آن اداره‌کل به عنوان مربی و اعزام به دوره‌های مربیگری از آن طریق همکاری دو طرفه‌ای ایجاد شده است.

امینی‌فرد تأکید کرد: معاونت بازرسی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در رابطه با تحویل دعوتنامه‌ها به نانوایان، همکاری قابل توجهی با شرکت داشته‌ است.

وی گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده در ستاد هدفمندی یارانه‌ها و کارگروه آموزش نانوایان استان طی ارسال نامه‌ای به اتحادیه خبازان و مجمع انجمن صنفی استان خواستار شدیم که از این پس تمدید پروانه کسب نانوایان و تأسیس نانوایی جدید منوط به ارائه گواهینامه فنی و حرفه‌ای جدید و کارت سلامت باشد.

مدیر آموزش، پژوهش و تشکیلات شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور ادامه داد: از این پس تسهیلات اعطایی به نانوایان از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ده کشور و بانک‌های عامل، منوط به ارائه گواهینامه فنی و حرفه‌ای تمام پرسنل هر واحد نانوایی است، در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نانوایان، تمام خبازان، اعم از قدیم (دولتی) و جدید (آزادپزها) حضور دارند .

امینی‌فرد: برای جذب مربی بومی از اتحادیه خبازان و کارگروه آموزش نانوایان در شهرستان‌ها خواستار معرفی متخصصان باتجربه در این حرفه با حداقل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم در رشته‌های مرتبط (علوم صنایع غذایی) به این شرکت و در نهایت سازمان فنی و حرفه‌ای استان شده‌ایم تا در اشتغال‌زایی سهمی کوچکی داشته باشیم .

وی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته با فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، آموزش‌های ارائه شده همراه با تکنولوژی روز و با استفاده از لپ‌تاپ و ویدئو‌پروژکتور بوده است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول