اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

30 گفتمان دینی در گندمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری 30 گفتمان دینی در سطح مدارس گندمان خبر داد.

30 گفتمان دینی در گندمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعد از ظهر امروز در جمع روحانیان این شهرستان بروجن، اظهار داشت: با توجه به افزایش هجمه فرهنگی دشمن علیه جوانان، تمامی ما در قبال جوانان مسئول هستیم و باید با معرفی انقلاب جوانان را از گرفتار شدن در دام دشمن نجات دهیم.

وی تبیین آرمان‌های انقلاب را از وظایف روحانیان برشمرد و گفت: روحانیان باید ارزش‌ها و اهداف انقلاب را برای مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان تشریح کنند.

الهیان، ظلم ستیزی، مبارزه با کفر و آزادیخواهی را از ارزش‌های بلند انقلاب دانست و گفت: روحانیان باید با مطالعه کتاب‌های تاریخ میزان اطلاعات‌شان را نسبت به دوران انقلاب و حکومت شاهنشاهی افزایش دهند و با مقایسه ارزش‌های نظام طاغوت و ارزش‌های انقلاب مردم را با انقلاب اسلامی آشنا کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان اینکه انقلاب ارزشمند ایران با فداکاری هزاران جوان به وجود آمده است، افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی در راستای نهادینه‌سازی ارزش‎های انقلاب می‎تواند در این بستر گام موثر و مهمی باشد.

وی از برگزاری 30 گفتمان دینی در سطح مدارس گندمان خبر داد و گفت: بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا و آشنا شدن جوانان با آرمان‌های انقلاب از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها بود.

الهیان افزود: از این تعداد 20 گفتمان در گندمان و 10 گفتمان در مدارس روستاهای تابع بخش گندمان اجرا شد.

وی تصریح کرد: انقلاب، جنگ نرم، مهدویت، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده، حجاب و عفاف، احکام، نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بود.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن تأکید کرد: تبیین آرمان‌های انقلاب، وظیفه‌ جوانان در قبال انقلاب و شخصیت امام خمینی(ره) از دیگر موضوعات مورد بحث در گفتمان‌ها بود.

وی با بیان اینکه افزون بر یک هزار نفر در این گفتمان‌ها شرکت کردند، گفت: در سال تحصیلی جاری 60 گفتمان در مدارس گندمان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول