اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات

جشن شکرگزاری انتخابات در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت حضور باشکوه مردم در انتخابات جشن شکرگزاری انتخابات در زنجان برگزار می‌شود.

جشن شکرگزاری انتخابات در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حضور با شکوه مردم در انتخابات نیازمند تقدیر و قدردانی است و در همین راستا جشن شکرگزاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

جشن شکرگزاری انتخابات به صورت استانی بوده و در هفت شهرستان استان زنجان برگزار می‌شود.

جشن شکرگزاری روز چهارشنبه این هفته در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با تقدیر از مشارکت مردم زنجان در انتخابات گفت: مشارکت مردم زنجان در انتخابات در مقایسه با دوره گذشته 6.5 درصد افزایش یافته است.

محمد رئوفی‌نژاد در این زمینه اظهار کرد: مردم استان زنجان با ولایت‌مداری خود این بار هم حماسه‌ای دیگری در تاریخ کشور رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه زمان شکرگزاری و قدردانی از مردم فرا رسیده است، افزود: باید از مردم کشور و به تبع آن استان زنجان مردم، زن، پیر و جوان مراتب قدردانی را به عمل آورد.

استاندار زنجان تصریح کرد: برگزاری باشکوه انتخابات انتظار مسئولان و پیش‌بینی آنها بود، که به لطف خدا و با حضور پرشور مردم این امر حاصل شد.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت مردم استان زنجان در انتخابات مجلس نهم نسبت به مجلس هشتم 6.5 درصد افزایش یافته است، افزود: این میزان در مقایسه با میانگین کشوری نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان زنجان همواره در صحنه حاضر بوده و در موقعیت‌های سرنوشت ساز حمایت خود را از نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم موجب نا امیدی دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم استان زنجان محدود به یک شهرستان و شهر نبوده است، ادامه داد: با آمار به دست آمده مردم استان زنجان از همه شهرستان‌ها حضوری فعال در انتخابات داشتند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه درصد مشارکت مردم استان زنجان در همه شهرستان‌ها میانگین مطلوبی دارد، اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات محدود به این دوره نبوده و مردم استان زنجان در همه مقاطع انقلاب حضوری فعال داشته و با مسئولان همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول