اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های بشرویه خبر داد

برگزاری جشنواره سبزه‌آرایی در کتابخانه ملاعبدالله بشروی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان بشرویه گفت: نمایشگاه نقاشی و جشنواره سبزه‌آرایی در اسفند‌ماه در بشرویه برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره سبزه‌آرایی در کتابخانه ملاعبدالله بشروی

محمود کاظم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی از 15 تا 20 اسفندماه در محل کتابخانه ملاعبدالله ‌بشروی شهرستان بشرویه برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با ایام فجر، جشنواره نقاشی با حضور بیش از 300 نفر از اعضای کتابخانه‌های شهرستان برگزار شده که از این تعداد 30 اثر برگزیده و به استان ارسال شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بشرویه ضمن اشاره به شرکت بیش از 200 نفر از اعضای کتابخانه‌ها در جشنواره‌های نقاشی که در مرداد و آبان‌ ماه سال جاری برگزار شد، افزود: از مجموع بیش از 500 نفر از اعضا که در این جشنواره شرکت کردند آثار منتخب در نمایشگاه نقاشی در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

کاظم‌زاده از برگزاری جشنواره سبزه‌آرایی ویژه ایام عید نیز خبر داد و تأکید کرد: این جشنواره با هدف آشنایی با محیط کتابخانه و برقراری شور و نشاط در اعضا و خلق آثار نو در اسفندماه برگزار شده که آخرین مهلت ارسال 20 اسفندماه است و به بهترین و ابتکاری‌ترین سبزه‌ها جوایزی اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری فعالیت عمرانی مفیدی در سطح کتابخانه‌های شهرستان انجام گرفت که توسعه مخزن کتابخانه ملاعبدالله بشروی و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان از لحاظ امکانات کتابخانه‌ای مانند قفسه کتاب، رایانه، دستگاه چاپ و دیگر لوازم اداری می‌‌توان نام برد.

کاظم‌زاده به مشکل ساختمان استاندارد کتابخانه در بخش ارسک شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌هایی در دست بررسی است که مرحله ساخت کتابخانه بخش ارسک به زودی آغاز شود.

وی به فعالیت‌های فرهنگی اداره کتابخانه‌ها و برگزاری جلسات انجمن ادبی و مسابقات مختلف کتاب‌خوانی و نقاشی اشاره کرد و ادامه داد: با برگزاری این برنامه‌ها در سطح کتابخانه‌های شهرستان حضور و عضویت علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول