اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار

دبیرستان شبانه‌روزی بحرالعلوم نهبندان در حال احداث است

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش نهبندان گفت: هم‌اکنون دبیرستان شبانه‌روزی بحرالعلوم این شهرستان با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.

دبیرستان شبانه‌روزی بحرالعلوم نهبندان در حال احداث است

حبت‌الله آهنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بحث آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت اسلامی توجه و اهتمام ویژه‌ای شده است.

وی ادامه داد: با توجه به خدمات و توجهات سایر دولت‌های گذشته اما باید اذعان کنیم که در دولت نهم و دهم خدمات و اعتبارات بسیار خوبی به نظام آموزش و پرورش اختصاص یافت و توجه دولت عدالت‌محور به بحث تعلیم و تربیت بیشتر از سایر دولت‌ها بوده است.

سرپرست آموزش و پرورش نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی مجتمع‌های آموزشی این شهرستان به رایانه مجهز شده است، تصریح کرد: تمامی فرهنگیان نهبندان در حال حاضر زیر پوشش بیمه طلایی هستند.

آهنی یادآور شد: در سال جاری پروژه‌های ساخت مدرسه راهنمایی نمونه دولتی خضراء، توسعه مدرسه روستای سهل‌آباد و تجهیز مدارس شبانه‌روزی نهبندان به خوبی انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از اعطای وام ضروری فرهنگیان براساس نوبت تا سقف 5 میلیون ریال ماهیانه به 25 نفر در سال جاری خبر داد و افزود: سالانه در این شهرستان تسهیلات 10 میلیون ریالی قرض‌الحسنه به 50 نفر نیز پرداخت می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش نهبندان یادآور شد: سالانه 10 فقره وام خرید خودرو با کارمزد 17 درصد به 10 نفر از فرهنگیان شهرستان اعطاء می‌شود.

آهنی اظهار داشت: امسال 15 فقره تسهیلات 20 میلیون ریالی خرید کالا به فرهنگیان نهبندانی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دبیرستان شبانه‌روزی بحرالعلوم این شهرستان با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است، گفت: پروژه ساخت هنرستان شهید رجایی نهبندان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در حال حاضر در دست اجرا است.

سرپرست آموزش و پرورش نهبندان از در دست اقدام بودن احداث مدرسه امیرکبیر شهر شوسف با اعتباری معادل یک‌ میلیارد و 502 میلیون ریال خبر داد و افزود: هم‌اکنون مدرسه راهنمایی روستای چاهشند نیز با بیش از 901 میلیون و 750 هزار ریال در حال ساخت است.

آهنی با بیان اینکه ساخت سالن چند منظوره دبیرستان کار و دانش نهبندان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال حاضر در دست اقدام است، تصریح کرد: دبستان روستای سهل‌آباد این شهرستان با بیش از 180 میلیون ریال هم‌اکنون در حال احداث است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول