اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

‌تربیت بدنی بخش اصلی مدرسه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تربیت بدنی بخش اصلی مدرسه‌ها است، گفت: باید برای سلامت جسم دانش‌آموزان تلاش جدی شود.

‌تربیت بدنی بخش اصلی مدرسه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجید سجادی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: در روز جمعه 12 اسفند ماه پیروزی بزرگی برای ملت ایران در اجرای منویات مقام معظم رهبری به دست آمد.

وی ابراز داشت: هفته تربیت بدنی بهانه‌ای برای تقدیر از تلاش‌های مربیان حوزه پرورشی و تربیت بدنی است که در اجرای منویات رهبری بر اساس تهذیب، تحصیل و ورزش گام بر می‌دارند.

سجادی با بیان اینکه تربیت بدنی بخش اصلی مدرسه‌ها است، گفت: باید برای سلامت جسم دانش‌آموزان تلاش شود.

وی ابراز داشت: تحول بنیادی در آموزش و پرورش وظیفه اصلی ما است و باید تربیت با بصیرت انجام شود.

سجادی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر از ظرفیت بزرگ حوزه‌های علمیه قم و کرمان و آموزش نیروهای حوزوی به منظور حضور در مدرسه‌ها و تقویت بنیه علمی و معنوی دانش‌آموزان به ویژه در مدرسه‌های خاص استفاده شده است.

وی توجه ویژه به برنامه‌های قرآنی، مهدویت و نماز در مدرسه‌ها و برنامه‌ریزی برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای درون و برون استانی با محوریت مسائل مهدویت و عترت صورت گرفته است.

سجادی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیار ظریف، دقیق و قابل توجه هستند، اما نمود آن محسوس نیست و در طولانی مدت فعالیت‌های فرهنگی ظهور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت فرهنگی تکلیف یک معاونت نیست، بلکه در راستای امر به معروف و نهی از منکر است که شامل تمام افراد و دستگاه‌ها می‌شود.

سجادی گفت: مربیان و معاونان پرورشی باید به اصول و ارزش‌ها در تداوم راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی توجه کنند و در اجرای منویات رهبری برای تحصیل، تهذیب و ورزش دانش‌آموزان گام بردارند.

وی ابراز داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های تشکل‌های دانش‌آموزی، کانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، نمازخانه و کتابخانه مدرسه‌ها در امور تربیتی ضروری است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول