اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قم آماده میزبانی/

آمادگی 400 مدرسه قم برای اسکان میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: کارشناس تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از آمادگی 400 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان قم خبر داد.

آمادگی 400 مدرسه قم برای اسکان میهمانان نوروزی

تقی صالح امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اسکان فرهنگیان در ایام نوروز اظهار کرد: شش پایگاه پذیرش حضوری در استان تعریف شده که پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه پذیرش و ثبت‌نام ناحیه یک در خیابان ساحلی، ناحیه دو در میدان سعیدی، ناحیه سه در میدان آزادگان بلوار شهید عابدی و ناحیه چهار در میدان روح‌الله واقع شده است.

کارشناس تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به ثبت‌نام اینترنتی اسکان فرهنگیان گفت: مشخصات 80 مدرسه در پایگاه اطلاع‌رسانی www.Eskan.medu.ir قرار داده شده تا همکاران بتوانند به آسانی ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام اینترنتی از پنجم تا 22 اسفند و ثبت‌نام حضوری از 28 اسفندماه صورت می‌گیرد.

صالح با بیان اینکه 400 مدرسه در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال جاری نرم‌افزار یکسانی برای اسکان نوروزی در اختیار ادارات کل آموزش و پرورش قرار داده است.

وی یادآور شد: بخشنامه‌ای به استان‌ها ارسال شده و آدرس پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان قم اعلام شده است.

کارشناس تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: دو مدرسه در سلفچگان، خانه معلم در خلجستان و دو مدرسه در جعفرآباد، 60 اتاق در خوابگاه‌های تربیت معلم و خوابگاه آموزشکده فنی پسران و دختران از دیگر مکان‌های پذیرایی فرهنگیان در ایام نوروز محسوب می‌شوند.

وی عنوان داشت: مدارس درجه یک دارای همه امکانات مانند فرش، موکت، پتو، حمام، یخچال و تلویزیون هستند و مدارس درجه دو تلویزیون و یخچال مشترک دارند و در هر کلاس پنج نفر را می‌توان پذیرش کرد.

صالح یادآور شد: میهمانان نوروزی تا 12 فروردین 91 می‌توانند در مدارس استان ساکن باشند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول