اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس زندگی علامه طباطبایی

برنامه کیش مهر از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از پخش برنامه کیش مهر از ششم اسفندماه در این رادیو خبر داد.

برنامه کیش مهر از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدامات رادیو معارف در سال 90 اظهار کرد: معرفی نخبگان علمی در حوزه معارف اسلامی یکی از ماموریت‌های رادیو معارف بوده که برنامه‌های مختلف در این خصوص تولید کرده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه نمایشی باغ تماشا یکی از اقدامات اختصاصی رادیو معارف در سال جاری بوده است که برای هر برنامه باغ تماشا عنوان خاصی متناسب با سریال‌های این برنامه انتخاب شده است.

مدیر رادیو معارف از پخش برنامه کیش مهر در برنامه نمایشی باغ تماشا از ششم اسفندماه خبر داد و افزود: این برنامه سریالی شش قسمتی بوده و بر اساس زندگی علامه طباطبایی تولید شده و شامل دوران جوانی تا پایان عمر علامه طباطبایی است.

لطفی‌نیاسر با اشاره به دیگر اقدامات رادیو معارف درباره علامه طباطبایی گفت: برنامه اندیشه‌ها از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که درباره المیزان و آثار علمی علامه طباطبایی اطلاعاتی به شنوندگان ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: این مجموعه به سردبیری فاطمه رنجبران تولید شده و فرهان‌نیا، رامین پورایمان و مینو جباری به نقش‌آفرینی در این برنامه می‌پردازند و این برنامه در مرکز هنرهای نمایشی رادیو معارف با توجه به مأموریت رادیو معارف تولید شده است.

مدیر رادیو معارف سریال شهید محراب دستغیب، آیت‌الله اشرفی اصفهانی و ثقةالاسلام تبریزی را از دیگر برنامه‌های رادیو معارف در زمینه معرفی نخبگان ذکر کرد.

وی یادآور شد: تولید مجموعه برنامه مرحوم آیت‌الله کاشانی شامل مبارزات وی از دیگر برنامه‌های در دست تولید رادیو معارف بوده که تا پایان اسفند همزمان با رحلت این عالم پخش می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول