اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

توضیحات کمیته انظباطی فوتبال کیش پیرامون یک بازی

خبرگزاری فارس: با رأی کمیته انضباطی هیئت فوتبال کیش بازی نیمه تمام امید کیش و عابدگاز از سری مسابقات لیگ فوتبال این جزیره سه بر صفر به سود امید کیش اعلام شد.

توضیحات کمیته انظباطی فوتبال کیش پیرامون یک بازی

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال کیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این جزیره اظهار داشت: پس از نیمه تمام ماندن بازی این دو تیم که به دلیل اعتراض تیم عابدگاز به داوری به وقوع پیوست، این کمیته با تشکیل جلسه و استناد به قوانین جاری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور رأی خود را صادر کرد.

سیدحسین اوجی افزود: براساس رأی کمیته انضباطی نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم امید کیش اعلام و سه امتیاز این بازی به جمع امتیازات تیم امید کیش اضافه شد.

وی با اشاره به دیگر تنبیهات در نظر گرفته شده برای تیم خاطی تصریح کرد: در قانون دو نوع تنبیه عادی و مضاعف وجود دارد و بنابر تشخیص کمیته انضباطی حداقل تنبیه برای تیم عابدگاز در نظر گرفته شد.

این مسئول در جزیره کیش توجه برخی تیم‌های شرکت کننده در لیگ امسال نسبت به قوانین و مقررات انضباطی را ناکافی دانست و تأکید کرد: در لیگ امسال تیم‌ها کمتر از حد انتظار به این قوانین احترام گذاشتند و در این خصوص انتظار بیشتری از آنها می‌رفت.

اوجی در خصوص نحوه نظارت کمیته انضباطی بر این بازی‌ها خاطرنشان کرد: بنده به عنوان مسئول این کمیته بر بیشتر بازی‌ها ناظر بودم و با حضور فیزیکی خود تمام جوانب را در نظر داشتم و امیدوارم در هفته پایانی لیگ امسال بیشتر شاهد رفتارهای جوانمردانه بازیکنان و کادر فنی سایر تیم‌ها باشیم.

یادآور می‌شود با احتساب این رای تیم امید کیش با کسب 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال کیش قرار دارد و تیم صیادان با 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و ضمن اینکه در هفته پایانی این مسابقات روز پنج‌شنبه هفته جاری امید کیش و عابدگاز به مصاف هم می‌روند و در دیگر بازی صیادان مقابل روژان‌گستر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول