اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ساماندهی مسافران نوروزی

کمپینگ‌های چادری کیش آماده پذیرایی گردشگران می‌شوند

خبرگزاری فارس: به منظور ساماندهی وضعیت اسکان گردشگران نوروزی جزیره کیش، کمپینگ‌های چادری آماده پذیرایی از مسافران در ایام نوروز می‌شوند.

کمپینگ‌های چادری کیش آماده پذیرایی گردشگران می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش،‌ شرکت عمران و خدمات شهری کیش با ایجاد تسهیلات رفاهی و تجهیز کمپینگ‌های چادری و مدارس کیش برنامه‌هایی برای اسکان موقت مسافران نوروزی در دست اقدام دارد.

براساس گزارش روابط عمومی این شرکت، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی موقت، انتقال 27 مخزن 8 هزار لیتری آب و انتقال هشت دستگاه کانکس سرویس بهداشتی به کمپینگ‌ها، ساخت سپتیک 80 متر مکعبی حفاری و لوله‌گذاری به طول 35 متر برای جمع‌آوری فاضلاب، انتقال مخازن زباله با ابعاد مختلف، بازسازی و رنگ‌آمیزی اسکان مسافران در مدارس و بازسازی و تعمیر پیاده روها و جداول مسیر رفت و آمد مسافرین و ایجاد کمپینگ مجردی و چادرهای شخصی از اقدامات این شرکت است.

هم‌چنین تعداد پنج کمپینگ چادری و یک کمپینگ اضطراری برای آمادگی برای حضور کثیر گردشگران در منطقه آزاد کیش پیش‌بینی شده است.

این کمپینگ‌ها شامل کمپینگ شماره یک در مدرسه غیردولتی منطقه سفین، کمپینگ شماره دو در دبستان غیردولتی شهرک صدف جنب سینما لبخند، کمپینگ شماره سه واقع در دبیرستان غیردولتی فاز چهار صدف، کمپینگ مجردی مجاور زمین فوتبال شماره دو مجموعه المپیک کیش و کمپینگ چادرهای شخصی مجاور مانژ سوارکاری هستند.

هم‌چنین یک کمپینگ رزرو در دبستان غیردولتی فاز چهار شهرک صدف برای شرایط اضطراری در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول