اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل:

جریان انحرافی به زباله‌دان تاریخ سپرده شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل گفت: با انتخاب آگاهانه مردم ایران، جریان انحرافی و فتنه به معنای حقیقی به زباله‌دان تاریخ سپرده شدند.

جریان انحرافی به زباله‌دان تاریخ سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی یکشنبه شب در مراسم شکرگزاری و جشن پیروزی جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه 12 اسفند در کنار حمایت از نظام ولایی سیلی محکمی بر گوش استکبار نواختند و در نهایت شایستگی و استقامت بهترین نیروها را راهی مجلس کردند.

وی افزایش 11 درصدی مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس نهم را یک فرصت خوب برای منتخبان در خدمتگزاری بیشتر توصیف کرد و افزود: از این استان نیز نمایندگان شایسته‌ای به عنوان سرباز ولایت وارد قوه مقننه شده‌اند تا در سنگر خدمت به مردم آماده و شایسته حرکت کنند.

استاد دانشگاه‌های اردبیل با برشمردن پیام انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: مردم وظیفه خود را آگاهانه انجام داده‌اند و همه فهمیدند که ملت در انتخاب خود اشتباه نمی‌کند بلکه با هوشیاری و استقامت وصف‌ناپذیر تمام شیطنت‌ها را نقش برآب می‌کند.

نوروزی با انتقاد از ارائه چند لیست از طرف اصولگرایان در این دور از انتخابات خاطرنشان کرد: مردم اشتباه بزرگان اصولگرا را شایسته جبران کردند و با گزینش شایسته‌ترین نیروهای اصولگرا از لیست‌های متعدد، گلچینی از بهترین خادمان اصولگرا را راهی مجلس نمودند.

وی گفت: از اصولگرایان انتظار می‌رفت در قالبی واحد و در یک تعامل و همفکری واقعی اعم از جبهه متحد اصولگرایی و پایداری لیست واحدی ارائه دهند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در اردبیل اضافه کرد: به رغم وقوع چنین اتفاق و رخدادی مردم ضعف بزرگان اصولگرا را جبران کرده و با انتخاب کاندیداهای ولایتمدار و عاشق به نظام جبران مافات کردند.

نوروزی به راهیابی تنها دو کاندیدا از جریان انحرافی در کشور به نهمین دوره مجلس اشاره کرد و بیان داشت: مردم درس تاریخی به جریان فتنه و انحرافی دادند و برای همیشه آنها را به زباله‌دان تاریخ سپردند.

وی تصریح کرد: نتیجه انتخابات نشان داد که مردم مقابله سختی با قدرت‌طلبان و ثروت‌اندوزان داشته‌اند در حالی که عده‌ای کاندیداها با پول و انباشت ثروت و بهره‌گیری از موقعیت ویژه در صحنه حاضر شده بودند تا شاید مردم را اغفال کنند اما این ملت با انتخاب آگاهانه خود صاحبان چنین تفکری را در استان قلع و قمع کردند.

 

شأن شکسته مردم اردبیل را رفعت دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جبهه متحد اصولگرایی در استان اردبیل با ابراز خرسندی از پیروزی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی و قلع و قمع کاندیداهای ناشایست و نمایندگان طرفدار زور و زر و تزویر اظهار داشت: رای بالای مردم و اعتماد آنها به سرلیست جبهه متحد اصولگرایی نشان‌دهنده پشت کردن مردم به کسانی است که با اشرافیت سعی داشتند شرافت ملت را خرید و فروش کنند.

نوروزی ادامه داد: ملت اثبات کردند که شاخص‌های نماینده اصلح که امام جمعه اردبیل ماه‌هاست روی آن بحث می‌کند در روشنگری افکار عمومی تاثیرگذار بوده و این خود عامل روشنگری و حرکت اصلاحی مردم بوده است.

وی با بیان اینکه مردم ثابت کردند در مسیر آرمانی و ولایی خود قاطع عمل می‌کنند، اضافه کرد: از منتخبان مردم انتظار می‌رود قدرشناس حضور حماسی مردم بوده و وفای به عهد را فراموش نکنند چرا که نماینده برگزیده آحاد مردم است و ضرورت دارد رفتار عادلانه در نگاه و نگرش‌ها را همیشه مدنظر داشته باشند.

استاد دانشگاه‌های اردبیل بیان کرد: شان مردم اردبیل در این دوره از نمایندگی شکسته است و انتظار می‌رود منتخبان مردم این جایگاه و شانیت را رفعت بخشند و در مجلس سوء تعبیرها و بدبینی‌ها را نسبت به اردبیل از بین ببرند.

نوروزی گفت: انتخابات تمام شده است و شش نماینده برگزیده مردم امید آنها در خانه ملت هستند و براساس صلاحیت‌های علمی، فرهنگی و وزن خود می‌توانند در روند رو به رشد تاثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: نباید منتخبان مردم احساس کنند تنها وکالت بخشی از مردم را عهده‌دار هستند بلکه آنها نماینده عموم مردم و سلایق و اندیشه‌های متعدد می‌باشند و ضرورت دارد با حفظ وحدت و یکپارچگی به اعتماد ملت پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جبهه متحد اصولگرایی در استان اردبیل بار دیگر ضرورت توجه به مولفه‌های وحدت، استقامت و ایثار را بیان کرد و اظهار داشت: آنهایی که احساس می‌کنند ضعف نداری و فقر مردم را می‌توانند با پول خرید و فروش کنند در حقیقت به خود توهین کرده‌اند چرا که حرکت و ماحصل عملکرد آنها سبب شده تا مردم دچار چنین فلاکتی شوند که رای خود را بفروشند.

نوروزی در پایان سخنان خود گفت: مردم در مرحله دوم انتخابات سیلی محکم‌تری را به گوش کاندیدایی می‌نوازند که به این شرف مردم به چشم طعمه نگاه می‌کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول