اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

باید به سمت خودکفایی مددجویان پیش رفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: باید به سمت خودکفایی مددجویان پیش رفت.

باید به سمت خودکفایی مددجویان پیش رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده عصر امروز در در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار اظهار کرد: کمیته امداد نهاد مقدسی است که توسط امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شد و خدمت به محرومان سرلوحه کاری این نهاد مقدس قرار دارد که نیروهای کارآمد امداد باید دلسوزانه به محرومان کمک کنند.

وی گفت: باید به سمتی پیش برویم که خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد به سمت خودکفایی پیش روند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار افزود: در 11 ماه سال جاری 17 میلیارد ریال مستمری به 3 هزار و 265 خانوار زیر پوشش پرداخت شده است.

عیسی شهبازی ابراز داشت: همچنین پرداخت 28 مورد اجاره مسکن به مبلغ 103 میلیارد ریال و 570 نفر بیمه تأمین اجتماعی به مبلغ 2 میلیارد و 994 میلیون ریال از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: احداث 25 مورد مسکن مددجویان، تعمیر 100 مورد مسکن و لوله‌کشی گاز 150 مورد در مسکن مددجویان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال، وام کارگشایی به مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به 523 مورد، اشتغال یک هزار و 70 نفر و پرداخت تسهیلات به مبلغ 94 میلیارد و 528 میلیون و 244 هزار ریال، جمع‌آوری زکات به مبلغ 4 میلیارد و 930 میلیون ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان بهار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار گفت: خیران در 11 ماه سال جاری بیش از 12 میلیارد ریال به این نهاد کمک کردند که از آنان انتظار داریم در طول این هفته با کمک‌های نقدی و غیر نقدی کمیته امداد شهرستان بهار را یاری رسانند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول