اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی خبر داد

مشارکت 69 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: مردم آذربایجان غربی با مشارکت بالای 69 درصدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

مشارکت 69 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح الهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم قهرمان آذربایجان غربی با وجود توطئه‌ها و ترغیب مردم به شرکت نکردن در انتخابات به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفته و در انتخابات با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.

وی افزود: حضور یکپارچه مردم در انتخابات علاوه بر اینکه مشارکت بالای آن‌ها در عرصه سیاسی را به اثبات رساند از سوی دیگر مردم این استان با اقوام و مذاهب مختلف اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

فتح‌الهی ادامه داد: این حضور پرشور سبب اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی شد چرا که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی شرکت در انتخابات را دخالت در تصمیم‌گیری سیاسی کشور تلقی می‌کنند و برای نقش‌آفرینی در سرنوشت سیاسی کشور شرکت در انتخابات را یک اصل مهم و اساسی می‌دانند.

این مسئول از مشارکت بیش از 69 درصدی مردم در انتخابات خبر داد و گفت: از 2 میلیون و 3082 نفر از واجدان شرایط رای دادن در این دوره یک میلیون و 401 هزار و 800 نفر در انتخابات شرکت کردند که این آمار بالای 69 درصد مشارکت را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: برای اولین بار است که 12 نماینده استان آذربایجان غربی در دور اول وارد مجلس می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در برابر این همه اعتماد که مردم نسبت به مجریان انتخابات از خود نشان دادند و برای انجام تکلیف و وظیفه سیاسی خود پای صندوق‌های رای حاضر شدند بار سنگین مسئولیت نمایندگی بعد از این بر دوش نمایندگان منتخب ملت است از این رو باید سعی و تلاش آن‌ها در حل مشکلات و مسائل مردم باشد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول