اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تلاش کاله برای فینالیست شدن لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: برای فینالیست شدن در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

تلاش کاله برای فینالیست شدن لیگ برتر والیبال

بهروز عطایی امروز پیش از برگزاری نخستین دیدار حساس مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازیکنان کاله مازندران بعد از پیروزی دیدار گذشته مقابل پیکان از چارچوب مرحله گروهی توانستند به آرامشی بیشتر از گذشته دست پیدا کنند و هم‌اکنون برای بازی امروز در شرایط بسیار خوبی از لحاظ آمادگی جسمانی و شرایط روحی و روانی قرار دارند.

وی افزود: تماشاگران آملی یکی از بهترین حامیان ورزش والیبال در کشورمان هستند که ما به وجود چنین ورزش دوستانی که در هر شرایطی به تشویق تیم‌شان می‌پردازند افتخار می‌کنیم.

عطایی با اشاره به اینکه مطمئن هستیم در مرحله پلی‌آف نیز تماشاگران همراهی خود با تیم را دریغ نمی‌کنند، بیان داشت: با توجه به درک شرایط ویژه مسابقه امروز و دیگر مسابقات مرحله حساس پلی‌آف تماشاگران آملی بیشتر تیم را همراهی می‌کنند.

وی در مورد آنالیز از پیکان تهران گفت: این تیم یکی از تیم‌های پرمهره و توانمند کشور است که قهرمانی متعدد در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد و در جام باشگاه‌های جهان نیز نماینده قاره آسیا بوده است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران ابراز داشت: این تیم در آمادگی خوبی به سر می‌برد و آنالیز خوبی از تیم ما نیز داشته، ولی ما برای فینالیست شدن باید بجنگیم همانگونه که در مرحله گروهی با دوم شدن در گروه توانستیم با اقتدار به مرحله حذفی صعود کرده و در نخستین بازی میزبان باشیم.

وی با اعلام اینکه دو برد گذشته ما در دو بازی کاله مقابل این تیم به هیچ وجه در ما احساس غرور و خودبرتربینی ایجاد نمی‌کند، اذعان داشت: ما بدون توجه به گذشته شرایط حساس حال را در نظر می‌گیریم و به بازیکنان خود توصیه زیادی داشتیم تا در بازی مقابل پیکان تمام توان خود را صرف کنند.

عطایی در پایان متذکر شد: تماشاگران آملی قسمت زیادی از موفقیت‌های کاله را با حمایت‌های بی‌دریغ خود به بار آوردند و ما هم به آنها اعتقاد ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول