اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی شیرین خانگی مقابل بازرگانی جواهری گنبد

کاله جوان مازندران به لیگ برتر والیبال نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع رسانی باشگاه کاله مازندران گفت: در دیدار نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال تیم کاله جوان مازندران در خانه بازرگانی جواهری گنبد را در سه گیم متوالی مغلوب کرد.

کاله جوان مازندران به لیگ برتر والیبال نزدیک می‌شود

نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: تیم مدعی و قدرتمند کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد برای لیگ برتری شدن و صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر روبه‌رو شدند که در پایان کفه ترازوی نبرد این دو تیم شمالی به سود مازندرانی‌ها سنگینی کرد.

وی تصریح کرد: این دیدار که به میزبانی کاله جوان مازندران در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد با شور و هیجانی خاص دنبال می‌شد.

قربانی خاطرنشان کرد: در این دیدار بازیکنان جوان و باانگیزه کاله جوان عملکرد بی‌نظیر و درخشش فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند و بازرگانی جواهری گنبد تیمی که سال گذشته در لیگ برتر توپ می‌زد را در گیم‌های اول و دوم با پوئن‌های مشابه (25 بر 17) شکست دادند.

وی تصریح کرد: پیروزی (25 بر 23) کاله جوان در گیم سوم نشانگر پایان بازی و پیروزی این تیم در نخستین دوره مرحله نیمه نهایی در آمل بود.

این تیم مازندرانی که در مرحله گروهی دو بازی خانگی و خارج خانه مقابل بازرگانی جواهری را به سود خود خاتمه داد توانست در دیدار سوم بین این دو تیم نیز پیروز بی‌حرف و حدیث لقب گیرد.

قربانی اضافه کرد: کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد از تیم‌های مدعی هستند که به ترتیب در مرحله گروهی در گروه نخست به جایگاه اول و دوم دست یافته و بسیار برای بالا بردن کاپ قهرمانی امیدوارند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول