اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

ستارگان کاله مازندران برای دوم شدن با پیکان پیکار می‌کنند

خبرگزاری فارس: در یکی از حساس‌ترین دیدار معوقه دور برگشت لیگ برتر والیبال شامگاه امروز والیبالیست‌های کاله با پیکان مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ برتر برای تصاحب سکوی دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ستارگان کاله مازندران برای دوم شدن با پیکان پیکار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دیدار حساس معوقه هفته سوم دور برگشت و شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه دو تیم پرمهره کاله مازندران و پیکان تهران در شرایطی بسیار حساس به دیدار هم می‌روند.

این دیدار نزدیک و نفس‌گیر در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار می‌شود سالن ورزشی که هفته گذشته در بازی نماینده مازندران مقابل سایپای البرز مملو از تماشاگران خونگرمی بود که بدون هیچ حاشیه‌ای با توجه به باخت سه بر دو کاله مقابل دیگر تیم خودروساز البرزی تنها شاهد حمایت و تشویق سرمربی این تیم و بازیکنان‌اش بود.

مطمئنا پیکان خودروساز تهرانی در آمل با وجود شور و نشاط وصف‌ناپذیر والیبال‌دوستان آملی روز سختی را پیش رو خواهد داشت تیمی که در سومین دیدار دور رفت در خانه والیبال تهران سه بر دو مغلوب حریف مازندرانی خود شد.

تقابل افکار مربیان دو تیم که از برترین‌های کشور هستند نیز می‌تواند در نوع خود جالب توجه باشد و باید دید آیا پیمان اکبری می‌تواند مقابل افکار بهروز عطایی که در دور رفت پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل این تیم داشته پیروز میدان باشد و جبران شکست رفت را در آمل برای خود و شاگردانش به ارمغان بیاورد.

البته پیکان نیز هفته گذشته را با پیروزی مقابل نوین کشاورز پشت سر گذاشت و بعد از چندین هفته تعقیب نماینده مازندران جای او را در بالای جدول گرفت.

سعید درخشنده دبیر فدراسیون والیبال در این دیدار به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون بوده و محمد شاهمیری و بهرام سلیمانی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام آشنا و حرفه‌ای کشورمان برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری‌افشار، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر، عبدالرضا علیزاده و وحید سیدعباسی جای دارند.

در ترکیب احتمالی تیم پرمهره پیکان تهران که سرمربیگری آن را پیمان اکبری برعهده دارد اسلو بودان پرایگ جلیچ ملقب به چودا مربی تمرین‌دهنده است که او هفت سال در ایران کار می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های ارومیه‌ای، مشهدی و تهرانی را در کارنامه دارد، حسام بخششی، پیمان پزشکی، داود مقبلی، محسن عندلیب، فلیپ سیز بارکا دریافت‌کننده ملی‌پوش فرانسوی، جوردی جنیس باربرا پاسور ملی‌پوش اسپانیایی، مجتبی میرزاخانپور، آرش کشاورزی و رضا صفایی جای خواهند داشت.

محسن عندلیب والیبالیست کشورمان که فصل گذشته در کاله مازندران توپ می‌زد در این دیدار با پیراهن پیکان به میدان می‌آید.

همچنین محمد محمدکاظم بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال کشورمان که چند ماه گذشته در اردوی تیم ملی از ناحیه کتف مصدوم شد و سال آینده به والیبال حرفه‌ای کشورمان باز می‌گردد با تیم پیکان تمرینات سبکی داشته و به همراه این تیم به آمل آمد البته محمدکاظم در دیدار نیمه تمام کاله مازندران و گیتی‌پسند اصفهان از مهمانان ویژه سالن پیامبر اعظم بود.

هم‌اکنون در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سایپای البرز با 64 امتیاز در صدر جدول جای دارد، پیکان تهران با 62 امتیاز در مکان دوم ایستاده و کاله مازندران به عنوان تیم سوم 60 امتیاز در کارنامه دارد.

پیروزی در این دیدار تیم دوم این رقابت‌ها را مشخص می‌کند تیمی که در مرحله نخست پلی‌آف باید در خانه میزبان حریف باشد و اگر پیکان در این دیدار به کاله با نتیجه سه بر یک یا سه بر صفر ببازد باید در آمل بماند و بازی نخست مرحله پلی‌آف را در خارج خانه به مصاف کاله مازندران برود.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول