اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل:

هماهنگی بین هواداران کاله مازندران حاکم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل گفت: اتحاد و هماهنگی خاصی بین هواداران کاله مازندران حاکم است.

هماهنگی بین هواداران کاله مازندران حاکم است

 حسن کوچک‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان که مرحله گروهی این دوره از مسابقات را به پایان رساند با انجام بازی زیبا و حساسی بین کاله مازندران و پیکان تهران در آمل پیگیری شد.

وی افزود: تماشاگران آملی نقش عمده‌ای در کسب این پیروزی و جایگاه دومی کاله مازندران در جدول این رقابت‌ها داشتند که با تشویق‌های خود به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار نتیجه بودند.

کوچک‌زاده با اعلام اینکه هر تیمی برای دیدار با کاله کار سخت و نفس‌گیری در سالن پیامبر اعظم دارد، بیان داشت:  تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی چند هفته‌ای است که به هماهنگی و اتحاد خاصی دست پیدا کردند و همیشه در کنار تیم بوده و همراه و یاور بازیکنان و عوامل تنها نماینده مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار نیز همانند دیدار گذشته هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله و سایپای البرز تعداد یک هزار و 500 بلیط به فروش رسید، گفت: تعدادی بلیط نیز برای حضور پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی استان و شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان آمل و باشگاه کاله قرار گرفت.

رئیس هیئت والیبال آمل با قدردانی از عوامل انتظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت بازی تصریح کرد: در چند بازی گذشته میزبان شایسته‌ای برای والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان بودیم و برترین تماشاگران والیبالی کشورمان را در این شهر در اختیار داریم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در فروش بلیط به علاقه‌مندان و ورزش‌دوستان به هیچ وجه بحث کسب درآمد نیست بلکه هدف اصلی ما لذت از تماشای دیدارهای حساس لیگ برتر است تا علاقمندان بتوانند در محیطی آرام و آسوده به مشاهده عملکرد بازیکنان لیگ برتری مشغول شوند.

کوچک‌زاده یادآور شد: در دیدار کاله مازندران و پیکان تهران با نظر عوامل اجرایی و امنیتی بلیط فروشی از ساعت 13 و 30 دقیقه روز گذشته آغاز شد و تا ساعت 16 بیشتر سکوی تماشاگران مملو از تماشاگر بود.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول