اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران خبر داد

تلاش کاله برای حضور در فینال لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبالیست‌های کاله برای حضور در فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

تلاش کاله برای حضور در فینال لیگ برتر والیبال

بهروز عطایی پس از دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال که با پیروزی تیم‌اش مقابل پیکان تهران و صعود به رده دوم لیگ برتر همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: توانستیم در خانه با حمایت بدون وصف تماشاگران پیکان را در سه گیم متوالی شکست دهیم.

وی افزود: این اعتقاد را به بازیکنان القا کردیم که رویارویی مقابل پیکان حکم بازی مرحله پلی‌آف را دارد و بازیکنان نیز به عنوان نخستین بازی مرحله پلی‌آف به این دیدار نگاه داشتند و تمام تلاش خود را برای ارائه بازی زیبا و تماشایی به کار بسته و به این باور رسیدند.

عطایی با اعلام اینکه پیروزی هر تیم در این دیدار شرایط برای حضور در مرحله حذفی را هموارتر می‌کرد، ابراز داشت: پیکان تیم بزرگ و قدرتمندی است که از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، بازیکنان هماهنگ و بسیار خوبی دارد و از تشکیلات تیمی منسجمی برخوردار است.

وی تصریح کرد: ولی نوع بازی که شاگردانم ارائه کردند به گونه‌ای بود که بازیکنان نماینده تهران نتوانستند به نتایج مطلوبی برسند و بازیکنان کاله از ابتدا این بازی را در دست گرفتند.

عطایی با تاکید اینکه شرایط برای هر تیمی که در فضای سالن پیامبر اعظم آمل قرار می‌گیرد بسیار سخت است، گفت: تماشاگران همیشه همراه ما و با ما هستند و ما را از خودشان می‌دانند که این یکی از رمز‌های موفقیت کاله است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون وضعیت تماشاگران آملی به گونه‌ای است که مقابل بهترین تیم‌های کشور در خانه خیلی راحت به میدان می‌رویم، اذعان داشت: تمام سعی ما این است که با ارائه بازی‌های جذاب و حمایت تماشاگران در مرحله فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان حاضر شویم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول