اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال

تیم کاله مازندران میزبان پیکان تهران است

خبرگزاری فارس: در یکی از حساس‌ترین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز والیبالیست‌های ملی‌پوش کاله مازندران در آمل به دیدار پیکان تهران می‌روند.

تیم کاله مازندران میزبان پیکان تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز والیبالیست‌های ملی‌پوش کاله مازندران در آمل از پیکان تهران میزبانی می‌کنند.

پس از پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها و صعود چهار تیم سایپا، کاله، پیکان و شهرداری ارومیه از دور مقدماتی، هفته اول مرحله پلی‌آف این پیکارها امروز با برگزاری دو دیدار در کرج و آمل آغاز می‌شود.

احتمال می‌رود برای این دیدار نزدیک و نفس‌گیر حدود 3 هزار نفر از تماشاگران مشتاق والیبال آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل حاضر شوند.

نماینده خودروساز تهرانی که چندین عنوان قهرمانی آسیا و لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد و از تیم‌های صاحب‌نام در رقابت‌های باشگاه‌های جهان بوده کار بسیار سخت و دشواری را در آمل خواهد داشت.

این تیم خودروساز از سه بازی که تاکنون مقابل کاله مازندران انجام داده پیروزی را به دست نیاورد بلکه هر سه دیدار را با شکست مواجه شد.

در دیدار گذشته این دو تیم که در چارچوب دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال انجام شد نیز نماینده مازندران در سه گیم متوالی شکست سنگین و فراموش‌نشدنی را به این تیم تحمیل کرد.

امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در این دیدار به عنوان نماینده فدراسیون بوده و همچنین خلیل یگانه‌مجد نیز از ناظران ویژه این دیدار انتخاب شده است البته حمید راهجردیان و بهروز جعفری از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.

در دیگر بازی این مرحله نیز سایپای البرز در کرج میزبان شهرداری ارومیه است.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی مربی نام‌آشنا و حرفه‌ای کشورمان برعهده دارد، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، رضا قرا، سانجای کومار، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر، عبدالرضا علیزاده و وحید سیدعباسی جای دارند.

در ترکیب احتمالی تیم خودروساز پیکان تهران که سرمربیگری آن را پیمان اکبری به همراه اسلو بودان پرایگ جلیچ ملقب به چودا مربی تمرین‌دهنده برعهده دارد حسام بخششی، پیمان پزشکی، داود مقبلی، محسن عندلیب، فلیپ سیز بارکا دریافت‌کننده ملی‌پوش فرانسوی، جوردی جنیس باربرا پاسور ملی‌پوش اسپانیایی، مجتبی میرزاخانپور، آرش کشاورزی و رضا صفایی جای دارند.

در مرحله پلی‌آف هر تیم در خانه خود یک بازی را انجام می‌دهند و در صورت تساوی کار به بازی سوم کشیده می‌شود تا تکلیف تیم صعودکننده به جمع دو تیم فینالیست مشخص شود.

با پایان یافتن مرحله گروهی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سایپای البرز با کسب 23 پیروزی از 26 بازی انجام شده خود و پذیرفتن سه شکست با کسب 64 امتیاز در صدر جدول جای دارد، کاله مازندران با 22 برد چهار باخت و کسب 63 امتیاز با وجود یک امتیاز اختلاف با صدرجدول در مکان دوم جای گرفته است.

پیکان تهران نیز با کسب 62 امتیاز از 21 پیروزی و پنج شکست خود در رده سوم جای دارد و شهرداری ارومیه نیز با 53 امتیاز تیم چهارم این جدول است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول