اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ایجاد درآمدهای پایدار

توسعه مراکز معاینه فنی اتوبوسرانی پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به رویکرد این سازمان به لحاظ تحقق درآمدهای پایدار گفت: ایجاد و توسعه مراکز معاینه فنی خودرو از رویکردهای مهم سازمان در جذب درآمدهای پایدار است.

توسعه مراکز معاینه فنی اتوبوسرانی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، مهرداد کیانی با بیان این که، بحث راه‌اندازی و توسعه مراکز معاینه فنی خودرو از مباحث و موضوع‌های مرتبط با سازمان اتوبوسرانی نیست، افزود: پرداختن به این مهم تنها با هدف افزایش آمد و ورود به پروسه جذب درآمدهای پایدار برای سازمان صورت گرفته است.

وی افزایش مراکز معاینه خدمات فنی خودرو را از اهداف مهم سازمان اتوبوسرانی خواند و عنوان کرد: در حال حاضر هفت مرکز معاینه فنی در کرج وجود دارد این درحالی است که پیش از این چهار مرکز ارائه خدمات می‌کردند.

کیانی گفت: حصارک، خلج آباد و فردیس از جمله مکان‌هایی است که مرکز معاینه فنی خودرو در آن ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه افزود: در حال حاضر چهار مجوز احداث مرکز معاینه فنی خودرو نیز در انتظار اخذ مجوز ساخت است که با طی کردن مراحل قانونی تا پایان سال ایجاد می‌شوند.

کیانی خاطرنشان کرد: ورود به فضای درآمدزایی توسط ایجاد مراکز فنی خودرو با تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای شهر و شهرداری با هدف رونق خدمات‌رسانی توسط این سازمان انجام شده است‌.

وی افزود: فراهم آوردن شرایط جذب درآمدهای پایدار برای اتوبوسرانی کرج ضمن درآمدزایی، ساختار و چارچوب خدمات دهی به شهروندان را موجب شده است .

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به وصول مطالبات معوقه این سازمان گفت: وصول این مطالبات، سازمان را مهیای ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل عمومی می‌کند .

کیانی با یادآوری جذب حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان درآمد از محل ساخت و بهره‌برداری از جایگاه سوخت CNG عنوان کرد: تحقق این در آمد از دیگر رویکردهای سازمان برای جذب درآمدهای پایدار است که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف این سازمان ایفا می‌کند‌.

وی با یادآوری عملکرد سازمان در اجرای پروژه‌های مختلف این سازمان اظهار امیدواری کرد: سازمان 17 درصد بیشتر از بودجه تعیین شده را جذب می‌کند‌.

این مسئول نیاز به تقویت ناوگان‌های عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسیدن به این مقوله از چشم‌اندازهای کلی مدیریت حمل و نقل عمومی است‌.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج با بیان اینکه حمل و نقل عمومی موجب افزایش ضریب امنیت سفر مسافران می‌شود، بیان کرد: تدوین برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های قابل اجرا درباره رسیدن به این مهم از اولویت‌های کاری سازمان اتوبوسرانی است که به جد آن را پیگیری می‌کند .

انتهای پیام/‌ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول