اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری شیراز اعلام کرد

7 میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های شهری شیراز

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شهرداری شیراز گفت: اجرای قانون نچسباندن پوسترهای کاندیداهای مجلس بر دیوارهای فضای شهری، 7 میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های شهر را به دنبال داشت.

7 میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های شهری شیراز

رمضان امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در دوره‌های قبل و تبلیغات کاندیداها، چسباندن تبلیغات به دیوارها، خسارت‌های بسیاری به مبلمان شهری وارد می‌کرد.

امینی تصریح کرد: هر زمانی که انتخابات داشتیم حداقل یک ماه پس از آن به جای اینکه ماموران شهری انرژی خود را روی هرس کردن درختان و نظافت شهر اختصاص دهند کاردک به‌دست روی در و دیوارها بودند.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ‌سازی به سمتی برویم که شاهد ضد تبلیغات که نمونه بارز آن نوشتن شماره تلفن‌ها بر روی در و دیوارها است نیز باشیم.

وی ادامه داد: تنها در انتخابات مجلس هشتم 80 تا 90 میلیون تومان در بخش نیروها هزینه شد و هزاران نیرو نیز برای یک ماه به کارگیری شدند.

امینی ابراز داشت: با صرفه‌جویی که در تبلیغ‌های غیرمجاز اتفاق افتاد می‌توان بخش عمران و آبادانی شهر را توسعه داد.

معاون اجرایی شهردار شیراز با بیان اینکه امیدواریم در انتخاب‌های آینده نیز این مهم مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در قالب استندها و باکس‌های ویژه در حال طراحی و نصب است که از این پس تبلیغات نامزدها بر روی این استندها انجام می‌گیرد.

امینی در پایان گفت: باید از فهم، شعور و درک مردم قدردانی کرد که از چسباندن تبلیغات نامزدهای انتخابات به در و دیوارهای شهر خودداری و همکاری خوبی با شهرداری داشتند.

به گزارش فارس، در عین حالی که معاون شهردار شیراز چسباندن تبلیغات بر روی دیوارهای شهر را منکر می‌شود، شهروندان شیرازی شاهد تخریب دیوارهای شخصی و چسباندن پوستر بر روی آن‌ها به نحو بسیار نامطلوب توسط برخی از طرفداران کاندیداها بوده‌اند و به یقین به این افراد رای نداده‌اند.

همچنین بیشترین آسیب به منظر شهری و در و دیوار منازل شخصی مردم توسط دستگاه‌های اجرایی از قبیل آب، برق، گاز و ... صورت می‌گیرد که به منازل به ویژه نوساز شهروندان رحم نمی‌کنند و با خطوط سیاه و بدمنظر اعداد و ارقام و علامت‌های مربوط به خود را می‌نویسند و اعصاب مردمان شهرنشین را خط‌خطی می‌کنند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول