اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

تبلیغات کاندیداها در محل شعب نباید وجود داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هیچ گونه تبلیغات و آثار تبلیغاتی کاندیداها در اطراف شعب اخذ رای نباید وجود داشته باشد.

تبلیغات کاندیداها در محل شعب نباید وجود داشته باشد

محمد حسن شنبدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تمام اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی ان وجود داشته باشد.

وی افزود: در صورت مشاهده این تخلف لازم است به سرعت امحا شود، همچنین اگر در طول زمان رای‌گیری آثار تبلیغاتی از رای دهندگان در شعبه باقی بماند آن‌‌ها را امحا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: همچنین اخذ رای در تمام شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه رای دهنده توسط شخص رای دهنده امکان‌پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نیست.

شنبدی گفت: از تمام رای دهندگان درخواست می‌کنیم برای تسهیل در امر رای‌گیری کارت یا شماره ملی خود را حتما همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ستاد انتخابات کشور اعلام کرده در شعب اخذ رای یک دستگاه رادیو وجود داشته باشد تا در مدت زمان اخذ رای ابلاغیه‌های ستاد انتخابات وزارت کشور به اطلاع ستاد انتخابات و اعضای شعب برسد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: رقابت سالم بودن تهمت زنی و بدگویی از ضرورت‌های انتخاباتی است و دشمن نیز چالش‌های امنیتی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات را در دستور کار قرار داده است.

شنبدی گفت: فرایند برگزاری انتخابات در بوشهر به خوبی در حال جریان است و مشکل خاصی نیز در اجرای این رویداد مهم نداریم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول