اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کردستان:

پیامک‌های تبلیغاتی امروز کاندیداها تخلف محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کردستان با اشاره به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی برخی نامزدهای نمایندگی در مجلس گفت: ارسال این پیامک‌های تبلیغاتی امروز تخلف محسوب می‌شود.

پیامک‌های تبلیغاتی امروز کاندیداها تخلف محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی خسروپناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: ارسال هر پیام‌های تبلیغی به عنوان تخلف انتخاباتی در پرونده کاندیداها ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مشکلی در خصوص اخذ رأی در استان گزارش نشده است، افزود: مساعد نبودن هوای استان به دلیل بارش برف موجب شده که در منطقه کامیاران یکی از صندوق‌های سیار  اخذ رای به یک منطقه صعب‌العبور نرسد.

وی بیان داشت: تلاش بر این است تا هر چه سریع‌تر در ساعات باقی‌مانده این صندوق سیار به شعبه مورد نظر ارسال شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کردستان بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف امکان اعزام هلی‌کوپتر  هم به این منطقه صعب‌العبور  مسیر نیست ولی تلاش بر این است تا زمینه جمع‌آوری آرای این منطقه فراهم شود.

خسروپناه با اشاره به اینکه اختیارات تمدید ساعات اخذ رای با وزارت کشور است، یادآور شد: پیشنهاد ما بر این است تا تمدید ساعات رأی گیری متفاوت بوده به طوری که این موضوع برای مناطق روستایی که دارای شعب سیار هستند لزومی ندارد.

وی ادامه داد: رای‌گیری هم‌اکنون به شکل دستی و تنها با ارائه شناسنامه و کارت ملی انجام می‌گیرد و با توجه به برگزاری دو انتخابات نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری رایانه‌ای آن امکانپذیر نبود.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: نتایج آرا حداکثر تا ساعت 9 صبح فردا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول