اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک هفته نفس‌گیر صورت گرفت

پایان رقابت رسمی رنگ‌ها و نمادهای تبلیغاتی کاندیداها

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قروه، رقابت بین رنگ‌ها و نمادهای شاخص تبلیغاتی کاندیداها پایان یافت.

پایان رقابت رسمی رنگ‌ها و نمادهای تبلیغاتی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، در این دوره از انتخابات 11 نفر آمادگی خود را برای رقابت در عرصه نمایندگی مجلس نهم در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان اعلام کرده بودند که عصر دیروز یکی از این افراد با اعلام انصراف خود، میدان رقابت را به 10 نفر باقیمانده سپرد.

کاندیداها در این دوره از انتخابات تمام توان خود را به کار گرفته بودند تا با تبلیغ بیشتر، آرای بیشتری را به سمت خود هدایت کنند که در این میان استفاده از رنگ‌ها و نمادها از سوی برخی از آنان نمود بیشتری به عرصه تبلیغ بخشیده بود.

رنگ و نماد برای رأی‌دهندگان، اهمیت زیادی ندارد و تنها برای بازار گرمی کاندیداها در عرصه تبلیغات به شمار می‌رود، اما باید توجه داشت که اینگونه تبلیغات که مسلما هزینه‌های گزافی را دربر داشته، اسراف به شمار می‌رود و بدعتی برای دوره‌های آینده می‌شود.

در عصری که تمام تبلیغات برای هر عرصه با استفاده از تکنولوژی به سمت فن‌آوری‌های نوین تبلیغاتی در دنیای مجازی به پیش می‌رود، اینگونه تبلیغات تنها منحصر به شهرهای کوچک است که حتی در این دوره با پسرفت نحوه تبلیغ، یکی از کاندیداهای حوزه انتخابی یاد شده، با پاندایی که در جلو ستاد خود گذاشته بود و پرچم مقدس کشورمان را به دستش داده بود سعی در جلب آرای مردمی داشت.

توزیع مانتو و روسری‌های رنگی در بین بانوان و الصاق پوسترهای چسب‌دار به ماشین‌های در حین حرکت و را‌‌ه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی به پایان رسید اما مردم شاخص کارآمدی کاندیدا را در برنامه‌هایش جست‌وجو می‌کردند نه در نحوه تبلیغ.

شهرستان قروه از دیرباز به عنوان نماد وحدت قوم کرد و ترک و اهل تشیع و تسنن در سطح کشور به شمار می‌رود و این قوم‌ها سال‌هاست که در کنار یکدیگر با آرامش و صفا زندگی می‌کنند و توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام نتوانسته است در صف متحد آنان خللی ایجاد کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول