اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس هیئت نظارت انتخابات در هرمزگان خبر داد

کاهش چشمگیر تخلفات تبلیغاتی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت انتخابات در هرمزگان با بیان اینکه بازرسی‌ها و نظارت تا آخرین لحظات صورت می‌گیرد گفت: کاهش چشمگیری تخلفات تبلیغاتی نسبت به انتخابات گذشته را در استان هرمزگان شاهد بوده‌ایم.

کاهش چشمگیر تخلفات تبلیغاتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدعلی معصومی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به شاخص‌های یک مجلس خوب و کارآمد اظهار داشت: اگر مجلس قوی، شجاع، دارای تفکر، برنامه و مدیریت باشد خواسته مردم را محقق و کشور را در مسیر پیشرفت قر‌ار می‌دهد.

وی افزود: مجلس یک جایگاه عظیم و بازوی قوی و محکم برای ولایت، تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب است.

 رئیس هیئت نظارت انتخابات در هرمزگان ادامه داد: کسی باید به مجلس راه یابد که مجلس و جایگاه آن را به درستی بشناسد و با برنامه و اهداف خود سبب رفع محرومیت‌ها و با استفاده از پتانسیل‌ها مسیر پیشرفت و اعتلای کشور را بیش از پیش هموار نماید.

معصومی بیان داشت: مردم باید در نظر داشته باشند که یک مجلس مقتدر و کارآمد با انتخاب افراد مقتدر از سوی آنان تشکیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور گفت: مردم باید با مشارکت گسترده، آگاهانه و با بصیرت خود  افرادی را به مجلس بفرستند که بتوانند با برنامه، تفکر و مدیریت مطالبات مردم را برآورده نمایند.

معصومی در ادامه از حاکم بودن جو و فضای سالم تبلیغاتی و انتخاباتی، کاهش چشمگیر تخلفات تبلیغاتی نسبت به گذشته در کشور و استان هرمزگان خبر داد و آن را بیانگر افزایش شناخت مردم نسبت به قوانین انتخابات و تبلیغات انتخاباتی دانست.

یادآور می‌شود مجموع شعبه‌های پیش بینی شده در هرمزگان، تعداد 518 شعبه ثابت و 486 شعبه سیار است.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول