اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

ثبت 7 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) کردستان از ثبت 7 هزار و 81 فرصت شغلی در سامانه رصد برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان خبر داد.

ثبت 7 هزار فرصت شغلی در سامانه رصد کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد شنبه‌شب در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با امام جمعه سنندج اظهار کرد: کمیته امداد استان متعهد شده که تا پایان امسال زمینه بیش از 10 هزار فرصت شغلی برای مددجویان را فراهم کند که تا کنون 7 هزار 81 مورد آن محقق شده است.

به گفته وی، پرونده‌های 3 هزار مددجوی دیگر نیز تکمیل و تحویل بانک‌های عامل شده است و به محض تخصیص تسهیلات زمینه اشتغال آنها نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) حرکت به سمت توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش با ایجاد اشتغال است، تصریح کرد: تحقق این تعداد اشتغال برای مددجویان در این استان تا پایان سال‌جاری می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف باشد.

به گفته موسی‌نژاد، در سال گذشته جشن خودکفایی 4 هزار و 500 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان برگزار شد.

وی رشد قابل توجه ایجاد اشتغال برای مددجویان کردستانی را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بیش از پیش بانک‌های عامل هرچه زودتر شاهد ایجاد این میزان فرصت شغلی در سطح استان باشیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیته امداد در طول سه دهه گذشته خدمات بسیار زیادی را به جامعه هدف خود ارائه داده است و سعی دارد در دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه عدالت، توسعه و پیشرفت، بیش از گذشته در خدمت محرومان به عنوان ولی‌نعمتان جامعه باشد.

موسی‌نژاد از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد به عنوان جوانانی مستعد نام برد و گفت: تلاش برای شکوفایی استعدادهای آنان رسالت این نهاد مقدس است و تا کنون نیز توانسته در مسیر انجام این وظیفه به بهترین شکل ممکن عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در ادامه به برگزاری جشن نیکوکاری در هفته‌جاری اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور رفع مشکلات و نیازهای افراد محرم جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است.

وی تلاش در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد تقویت بیش از پیش بحث همبستگی اجتماعی و ایجاد زمینه و ظرفیت مناسب برای مشارکت خیرین در برنامه‌های نیکوکارانه است.

وی در پایان نقش روحانیون در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: بر همین اساس جشن‌ نیکوکاری در سطح استان با اولویت مساجد و مدارس در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول