اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کار، تعاون و رفاه خراسان شمالی:

28 هزار شغل در خراسان شمالی ثبت سامانه شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون 27 هزار و 789 شغل در این استان ثبت سامانه شده است.

28 هزار شغل در خراسان شمالی ثبت سامانه شد

علی‌ حسین‌پورپاکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این میزان اشتغال در خراسان شمالی با مشارکت دستگاه‌های استان محقق شده است.

وی همچنین میزان صدور مجوز برای مشاغل خانگی در خراسان شمالی را تاکنون 10 هزار و 800 مجوز عنوان کرد.

حسین‌پورپاکزاد تصریح کرد: از مجموع مجوزهای صادر شده 5 هزار و 394 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین صندوق مهر امام رضا (ع) را از اداراتی برشمرد که بیشترین تقاضای ایجاد مشاغل خانگی را دارند.

وی همچنین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و جهاد کشاورزی را از دیگر دستگاه‌هایی برشمرد که مجوزهای مشاغل خانگی آنان صادر شده است.

حسین‌پورپاکزاد با بیان اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تاکنون یک‌هزار و 378 مجوز مشاغل خانگی صادر کرده است، خاطر نشان کرد: همچنین اداره‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 556 مجوز، جهاد کشاورزی یک‌هزار و 585 و آموزش فنی و حرفه‌ای یک‌هزار و 452 مجوز مشاغل خانگی صادر کرده است.

وی همچنین تعداد مشاغل خانگی صادر شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) را 2 هزار و 410 مجوز و اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی را 3 هزار و 460 مورد برشمرد و گفت: البته صدور مجوزها کماکان توسط این دستگاه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول