اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

حضرت معصومه(س) بانگ رسای قرآن را به جهان صادر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: حضرت معصومه(س) بانگ رسای قرآن و عترت را به جهان صادر کرد.

حضرت معصومه(س) بانگ رسای قرآن را به جهان صادر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در مراسم سوگواری رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی ستاد سپاه این استان، اظهار داشت: هرکسی قبر مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم را زیارت کند مانند زیارت حضرت امام رضا(ع) است.

وی افزود: حضرت معصومه(س) به عشق زیارت برادر گرانقدرش حضرت ثامن الحجج(ع) از مدینه حرکت کرد و در بین مسیر مانند حضرت زینب(س) به تبلیغ و ترویج احکام نورانی اسلام و حقانیت امام زمانش حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پرداخت.

سرافراز با بیان اینکه آن بانوی مکرمه پیام ولایت را از مدینه تا شهر ساوه به آحاد مردم ابلاغ کرد، یادآور شد: حضرت فاطمه معصومه(س)، مخالفت خود و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را با حکومت حیله‌گر بنی‌عباس ابراز داشت و در شهر ساوه با عده‌ای از مخالفان اهل بیت(ع) و ماموران حکومتی مواجه شد که با همراهان آن حضرت وارد جنگ شدند و تقریبا همه مردان کاروان به شهادت رسیدند و به نقلی آن حضرت را نیز مسموم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ آرامگاه مطهر حضرت معصومه(س) مورد عنایت شیعیان بوده است، گفت: آن‌طور که در روایات اسلامی استنباط می‌شود امام رضا(ع) به ایشان لقب معصومه داده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که حضرت معصومه(س) به مقام عصمت رسیده است.

وی ابراز داشت: یکی از برکاتی که پس از ورود حضرت معصومه(س) به قم ایجاد شد، ورود سادات از نسل امام موسی کاظم(ع) بود که مانند ستاره‌هایی این شهر را نورانی کرده‌اند.

سرافراز ادامه داد: یکی دیگر از خصوصیاتی که حضرت معصومه(س) را از دیگر امامزاده‌های نسل امام موسی کاظم(ع) ممتاز می‌کند، مقام شفاعتی است که او دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول