اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور پیمان‌ها و قراردادهای شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خبر داد

الزام آموزش HSE به نیروهای پیمانکاری شرکت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس امور پیمان‌ها و قراردادهای شرکت خدمات غیرصنعتی گازایران از الزام آموزش HSE به نیروهای پیمانکاری شرکت گاز خبر داد.

الزام آموزش HSE به نیروهای پیمانکاری شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم فرزاد طالبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 90 این شرکت بالغ بر 19 پیمان در سطح معاملات عمده و 42 مورد قرارداد در سطح معاملات متوسط برای خدمت‌رسانی به ساکنین شهرک داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود نیروی رسمی در این امور، تلاش دوچندانی صورت گرفت تا اهداف پیش‌بینی شده مربوط به تامین مسائل رفاهی، آموزشی و امنیتی خانواده‌ها و پرسنل شریف شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت پالایش گاز فجر جم را محقق سازیم.

طالبی یادآور شد: با عنایت به اینکه در دهه 90 محور توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر صنعت گاز پایه‌گذاری شده است کارکنان شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران تلاش‌های گسترده‌ای در راستای خدمت‌رسانی به مردم داشته‌اند.

رئیس امور پیمان‌ها و قراردادهای شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران اضافه کرد: با توجه به فلسفه وجودی شرکت تمام تلاش خود را در راستای نیل به اهداف کلان ترسیم شده در سایه رهنمودهای مدیریت به کار خواهیم بست تا در فتح قله‌های عظیم و رفیع پیشرفت و توسعه کشور اسلامی‌مان سهمی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: عقد قرارداد برای اجرای خدمات مشاوره‌ای و استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه با دامنه واحدهای اجرایی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از مهم‌ترین اقداماتی بوده که این واحد در سال جاری انجام داده است.

طالبی یادآور شد: انجام ممیزی صدور گواهینامه و مراقبت از سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت محیط زیست و سیستم مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی مبتنی بر استانداردهای موجود به منظور اخذ گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت نیز در همین راستاست. 

رئیس امور پیمان‌ها و قراردادهای شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران تصریح کرد: با توجه به الزام آموزش HSE به تمام نیروها به ویژه نیروهای پیمانکاری، دستورالعمل HSE پیمانکاران در راستای دستیابی به کیفیت بالای خدمات در تمامی پیمان‌های شرکت قید و اجرائی شده است.

وی افزود: در این راستا امر آموزش و ارتقاء سطح دانش نیروهای پیمانکاری نیز رشد فزاینده‌ای یافته است.

طالبی گفت: تمام پیمانکاران موظف شده‌اند تا معاینات ادواری را به منظور نیروهای خود از طریق بهداری و بهداشت صنعت نفت اجرایی کنند.

وی تکریم حقوق مراجعه‌کنندگان و پیمانکاران را از اولویت‌های خاص کاری این امور برشمرد و خاطر نشان کرد: واحد پیمان‌ها و قراردادهای شرکت هدفی جز ایجاد رضایتمندی و خدمت‌رسانی نداشته و در این راه از تمام توان و توانمندی خود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول