اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین خبر/

کاظم جلالی با بیش از 71 هزار رای وارد مجلس شد

خبرگزاری فارس: کاظم جلالی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های شاهرود و میامی توانست با کسب 71 هزار و 331 رای وارد مجلس نهم شود.

کاظم جلالی با بیش از 71 هزار رای وارد مجلس شد

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی را اعلام کرد.

علی‏رضا خلخالی اضافه کرد: با پایان یافتن نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان‏های شاهرود و میامی از مجموع 123 هزار و 333 رای جمع‏آوری شده در این حوزه، کاظم جلالی توانست با 71 هزار و 331 رای و 61.9 درصد مجموع آرا روانه مجلس شورای اسلامی شود.

وی ادامه داد: همچنین به ترتیب عباسعلی غلامی در این حوزه انتخابیه 28 هزار و 217 رای و 24.48 درصد مجموع آرا، احمدرضا شامبیاتی 8 هزار و 723 رای و 7.57 درصد مجموع آرا، ابوالقاسم عربیون 3 هزار و 759 رای و 3.26 درصد مجموع آرا و غلامرضا شاهینی 3 هزار و 211 رای و 2.79 درصد مجموع آرا را از آن خود کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تعداد آرای باطله ماخوذه حوزه انتخابیه شهرستان‏های شاهرود و میامی را 8 هزار و 69 رای و آرای صحیح را 115 هزار و 241 رای اعلام کرد.

کاظم جلالی توانست حداکثر آرای ماخوذه را از آن خود کند و برای چهارمین بار راهی بهارستان شود.

جلالی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان شاهرود است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول