اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

مجلس کارآمد کابوس نظام استکباری است

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم کابوس هراس واقعی برای استکبار جهانی است که تلاش می‌کنند عظمت انقلاب اسلامی را مخدوش جلوه دهند.

مجلس کارآمد کابوس نظام استکباری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی در اردبیل اظهار داشت: انتخاباتی که در آن حضور باشکوه مردم صحنه توطئه و خدعه دشمن را به امنیت و آرامش واقعی تبدیل کند، صحنه اقتدار واقعی و صلابت همیشگی است که دشمن همیشه از آن واهمه دارد.

وی با یادآوری اینکه در صحنه رویارویی ملت با اردوگاه کفر و استبداد تدبیر و بصیرت عامل پیروزی و غلبه بر جبهه شیاطین است، تصریح کرد: آنهایی که تلاش می‌کنند صحنه انتخابات پیش رو را از هم‌اکنون متشنج و پرالتهاب نشان دهند در صدد تضعیف نظام هستند که باید همه سعی کنند مردم را به امنیت و اعتدال و آرامش بیشتر فرا خوانده تا کید دشمن در همان نطفه خفه شود.

دستباز در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر مردم در پای صندوق‌های رأی باشکوه هر چه تمام‌تر حاضر باشند صحنه انتخابات به صحنه برگزیده شدن نمایندگانی اصلح، کارآمد و شایسته تبدیل می‌شود که این خود به بالندگی شعور و شوق سیاسی کمک می‌کند.

این مسئول از انتخابات ایران به عنوان نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی یاد کرد و اضافه کرد: دشمن شکست خورده در یک خیمه شب‌بازی بیهوده با همراهی رسانه‌های نظام سلطه تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن انتخابات در این کشور را با چالش مواجه کنند اما حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زند.

وی به افزایش پنج درصدی تأیید صلاحیت‌ها در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 70 درصد نامزدهای ثبت‌نام‌کننده در انتخابات مجلس در استان تأیید صلاحیت شدند که نسبت به دوره قبل که این رقم 65 درصد بود، پنج درصد با افزایش تأیید صلاحیت‌ها روبه‌رو شده است.

دستباز گفت: برای برگزاری انتخابات در 10 شهرستان و 27 بخش بیش از 25 هزار نفر در 159 شعبه اخذ رأی همکاری نزدیک داشته و به عنوان عوامل اجرایی سلامت و شکوه انتخابات را برقرار می‌کنند.

وی افزایش میزان مشارکت مردم را در انتخابات گذشته بیان کرد و افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور هشتم 3.5 درصد و انتخابات ریاست جمهوری دهم 22 درصد افزایش یافت و این بار نیز به یقین یک رشد نسبی را در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌بینیم.

به گزارش فارس، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل رسالت و وظیفه روابط عمومی‌ها در آگاهی‌سازی بیشتر مخاطبان و مردم برای حضور در انتخابات مجلس نهم را بیان کرد و به اقدام مناسب مسئولان شهرستان اردبیل در ممانعت ایجاد ستاد انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد ستاد در هسته مرکزی شهر سبب ایجاد ترافیک شده اما با محدودیت ایجاد ستاد در این مناطق تبلیغات انتخاباتی در مرکز شهر نسبت به دوره‌های قبلی کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول