اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد

اجرای طرح خیمه‌های معرفت در ملایر

خبرگزاری فارس: رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح خیمه‌های معرفت در ملایر در تعطیلات نوروز خبر داد.

اجرای طرح خیمه‌های معرفت در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در زمان برگزاری سال نو برنامه‌های متعددی را در بقاع متبرکه اجرا می‌کند، اظهار کرد: آماده‌سازی بقاع متبرکه در نوروز برای مسافران و زائران از 28 اسفندماه آغاز تا 14 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی ارائه خدمات شایسته و جامع به مردم و مسافران در بقاع متبرکه را از اولویت‌های مهم اوقاف ملایر در ایام نوروز برشمرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا و عطر فشانی بقاع متبرکه، برنامه تحویل سال، مشاوره‌های مذهبی و فرهنگی در بقاع، برگزاری نمایشگاه و... از جمله برنامه‌های این اداره در ایام نوروز در ملایر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح خیمه‌های معرفت همزمان با سراسر کشور برای نخستین بار در ملایر خبر داد و ابراز داشت: این طرح در بیش از 145 امامزاده در سراسر کشور اجرا می‌شود که ملایر نیز جزو آنها است.

وی در خصوص این طرح ابراز داشت: این طرح در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه است که در این مکان‌ها چادر نصب می‌شود و در این چادرها تعدادی از روحانیون مستقر شده و خدمات ارائه می‌دهند.

زین‌العابدینی در پایان سخنانش این خدمات را شامل چادر ویژه کودکان و اجرای برنامه‌های مذهبی و متناسب با کودکان، چادر پاسخ گویی به مسائل شرعی و حقوقی، نمایشگاه‌های کتاب، محصولات فرهنگی، پوستر و... عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول