اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خواستار شد

راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در چایپاره

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در چایپاره موجب تسریع در خدمات‌رسانی برای گردشگران می‌شود.

راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان به فقدان بعضی از ادارات مهم اشاره کرد و اظهار داشت: فقدان بعضی اداره‌ها مانند اداره میراث فرهنگی و گردشگری، راه و ترابری، آب و فاضلاب روستایی و چندین اداره دیگر باعث عقب افتادن اجرای طرح‌های مختلف می‌شود.

وی تصریح کرد: فقدان این قبیل ادارات نه‌تنها موجب عقب افتادن طرح‌ها یا عدم اجرای طرح‌های ذیربط در منطقه شده است بلکه در خدمت‌رسانی به مردم هم مشکلات مختلف ایجادمی‌شود به طوری که باید به انحای مختلف برای جبران این خلاء‌‌ها مبادرت شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: با وجودی که زمان قرارداد ساخت تقاطع سه‌راهی قره‌ضیالدین به اتمام رسیده است اما هنوز در این ارتباط اقدامات اساسی برای احداث انجام نشده است بر این اساس انتظار داریم اقدامات لازم در راستای احداث تقاطع سه‌راهی قره‌ضیالدین آغاز شود.

وی با اشاره به افزایش حدود 40 درصد اعتبارات عمرانی امسال نسبت به سال قبل گفت: سال گذشته اعتبارات عمرانی این شهرستان حدود 45 میلیارد ریال بود که امسال به 66 میلیارد ریال رسیده است بر این اساس برای توسعه، عمران و آبادانی شهرستان و توابع آن اقدامات زیادی صورت داده‌ایم.

هاشمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روند سازندگی امسال با مقایسه سال گذشته شتاب گرفته است خاطر نشان کرد: همه مسئولان در دستگاه‌های اجرایی طرح‌های عمرانی و فرهنگی مختلف در بخش‌‌های گوناگون جامعه را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند که این مسئله را می‌توان نتیجه نام‌گذاری سال جاری به عنوان جهاد اقتصادی دانست زیرا با الهام از پیام مقام معظم رهبری تلاش‌های زیادی در بخش‌های متعدد آغاز شد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول