اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد

آماده‌سازی 5 پروژه گردشگری در شهرستان گناوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از آماده‌سازی 5 پروژه گردشگری در شهرستان گناوه خبر داد.

آماده‌سازی 5 پروژه گردشگری در شهرستان گناوه

 به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه احمد دشتی شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان گناوه با قدردانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی در سال گذشته خواستار تعامل و هماهنگی مضاعف‌تر دستگاه‌ها در نوروز امسال شد.

احمد دشتی از آماده‌سازی 5 پروژه گردشگری در گناوه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: از این تعداد 4 پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در شهر گناوه و یک پروژه مجتمع رفاهی بین راهی در روستای چهار روستایی بخش ریگ در دست ساخت است و اجرای دو پروژه گردشگری دیگر نیر در بندر ریگ طرح موضوع شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر نیز در این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت بازار گناوه با توجه به گردش پولی و حجم نقدینگی آن که تأثیر مثبت بر اشتغال و درآمد منطقه دارد یک ضرورت است ضمن اینکه باید قیمت کالاهای اثرگذار در سطح بازار کنترل شود.

زارعی در ادامه گفت: تمام امکانات و نیروی انسانی در ارائه مطلوب‌تر خدمات به مسافران نوروزی بسیج شوند.

وی از اختصاص اعتبار ویژه برای بهتر برگزار کردن برنامه‌های ستاد تسهیلات گناوه خبر داد و گفت: تأمین امنیت اخلاقی و اجرای فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر و ایجاد مکان‌های اقامه نماز و ترغیب حجاب و عفاف بانوان اهداف فرهنگی این ستاد است که باید محقق شود.

سرپرست اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر نیز اظهار داشت: دلیلی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد چرا که با برنامه‌ریزی صورت گرفته قرارداد میوه و مرکبات منعقد شده که سهم کل پرتقال استان 800 تن و سیب 250 تن است که از این مقدار 72 تن پرتقال و 18 تن سیب متعلق به گناوه است.

فرماندار گناوه نیز گفت: اقدامات لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم شده است که در این ارتباط  فعال شده که بر اساس وظایف تعیین شده با حضور اعضا جلسات متعددی تاکنون برگزار شده است.

احمد جعفری‌نسب افزود: در سال گذشته بیش از 3.5 میلیون نفر گردشگر وارد شهرستان گناوه شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود نوروز امسال بیش از 4 میلیون نفر به این شهرستان عزیمت کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به سواحل زیبا، مجتمع‌های تجاری و طبیعیت زیبا خواستار تخصیص اعتبار ویژه به عمران شهری شد و افزود: در حال فراهم کردن بسترها و امکانات آسایشی و رفاهی برای میهمانان نوروزی هستیم و تاکنون اقدامات مناسبی در سطح شهر به‌ویژه در زمینه مبلمان شهری صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول