اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اردبیل:

مشارکت اجتماعی بانوان انتخابات را پررونق‌تر کرد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مشارکت بانوان در اولین ساعات انتخابات بر غنای این دوره از انتخابات مجلس افزوده است.

مشارکت اجتماعی بانوان انتخابات را پررونق‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری دقایقی پیش در بازدید از ستاد انتخاباتی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما همواره شاهد مشارکت‌های گسترده مردم در انتخاب‌های متعدد بوده‌ایم اما حضور زنان و بانوان ما مهر تأییدی بر حقانیت و اثبات این نظام است.

وی با یادآوری این‌که بانوان ما مهره‌های تأثیرگذار در تمام تحرکات اجتماعی بودند، ‌افزود: ما امروز از اولین ساعات آغاز انتخابات شاهد حضور بانوان در پای صندوق‌های رأی هستیم که این نشان‌دهنده اشتیاق آنان در مشارکت‌های اجتماعی است.

جعفری با یادآوری اینکه بانوان ما امروز کودکان خود را نیز به این انتخابات آورده بودند، تصریح کرد: حضور این کودکان مانور مشارکت اجتماعی و آموزش‌هایی است که کودکان ما را برای حضور در صحنه‌های متعدد اجتماعی در آینده آماده می‌کند.

به گزارش فارس، مشاور استاندار اردبیل با یادآوری اینکه حماسه‌آفرینی‌های بانوان و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه همواره زبانزد همگان بوده است، خاطر نشان کرد: بانوان ما امروز با حضور در انتخابات نشان دادند که به سرنوشت کشور خود علاقه‌مند هستند و صلاح کشور را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

وی انتخابات را نشانگر عزم ملت در پشتیبانی از ولایت اعلام کرد و بیان داشت: ‌امروز هر برگ آرایی که به صندوق ریخته می‌شود در حکم اسناد اثبات حقانیت نظام است و نظام ما با این انتخابات بیشتر چهره ولایی و دینی به خود گرفت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول