اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-360

شرافتی‌‌راد: ترافیک در شعب اخذ رأی در ساعات پایانی انتخابات نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از ترافیک بالا در شعب اخذ رأی در ساعات پایانی انتخابات در نهبندان خبر داد و گفت: یک ساعت دیگر به زمان قانونی پایان رأی‌گیری باقی مانده و احتمال تمدید وجود دارد.

شرافتی‌‌راد: ترافیک در شعب اخذ رأی در ساعات پایانی انتخابات نهبندان

حسین شرافتی‌راد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند مستقر در ستاد انتخابات اظهار داشت: مردم نهبندان امروز باری دیگر حماسه خلق کردند و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد حضوری باشکوه داشتند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری برای مردم در این نظام و در این برهه از زمان را باید افتخار خویش بدانیم و خداوند را بدین منظور شاکر باشیم، تصریح کرد: تمامی کارگزاران، دولتمردان و مسئولان نظام از جنس مردم و برای مردم هستند و محور اصلی انتخابات نیز ملت بوده و انتخابات تعیین سرنوشت ملت به دست خودشان است.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه تمامی زمینه‌ها و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و حضور پرشور مردم در انتخابات نهبندان از ماه‌ها قبل فراهم شده بود، ادامه داد: علی‌رغم پراکندگی و وسعت زیاد این شهرستان اما برنامه‌ها و اقدامات لازم به منظور برگزاری این انتخابات به خوبی برنامه‌ریزی و اجرایی شد و مدیران ولایی و پای کار این شهرستان بسترهای لازم را بدین منظور ایجاد کردند.

شرافتی‌راد یادآور شد: دشمن به این انتخابات چشم دوخته و حرکات ما را به طور ویژه دنبال می‌کند و همانند گذشته بر روی فاکتورهایی نظیر تبلیغات گسترده، اختلاف‌افکنی بین نامزدهای انتخاباتی، تقلب و حضور کم مردم در انتخابات کار کرده و می‌کند تا بتواند مانع و خللی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن امروز فهمیده و به این نتیجه رسیده که سالم‌ترین و قانون‌مندترین انتخابات در سراسر جهان فقط منحصر به ایران اسلامی است اما بازهم توطئه می‌کند که این توطئه‌ها با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح خنثی می‌شود.

فرماندار نهبندان با اشاره به ترافیک بالا در شعب اخذ رأی در ساعات پایانی انتخابات در نهبندان گفت: یک ساعت دیگر به زمان قانونی رأی‌گیری باقی مانده و احتمال تمدید وجود دارد.

شرافتی افزود: از مردم این شهرستان درخواست داریم هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی‌گیری را به دقایق پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول