اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور پرشور در استان البرز/ مردم همچنان در صحنه انتخابات

خبرگزاری فارس: حضور پرشور مردم کرج در انتخابات همچنان ادامه دارد و هموطنان همچنان با نشاط در صفوف به هم فشرده نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

حضور پرشور در استان البرز/ مردم همچنان در صحنه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، شعبات اخذ رأی در استان البرز همچنان مملو از جمعیت بوده و مردم همیشه در صحنه این استان برای رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود به پای صندوق‌های رأی مراجعه می‌کنند.حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان در این عرصه بسیار چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگاران فارس مستقر در شهرستان‌های استان البرز، با توجه به ساعات باقی مانده به پایان انتخابات اما حضور مردم در شعب همچنان پرشور بوده و شعب اخذ رأی مملو از جمعیت است.

حضور رأی اولی‌ها و اشتیاق آنان برای حضور در این عرصه سرنوشت ساز یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی بود که در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی افتاد.

یکی از این رأی اولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای آغاز برگزاری این دوره از انتخابات لحظه شماری می‌کردم و امروز با نشاط و مقتدر در این صحنه حاضر شدم و برای نخستین بار شناسنامه خود را به مهر رأی ممهور کردم.

تینا نفری اذعان داشت: دشمنان برای این که جوانان و به ویژه رأی اولی‌ها  در صحنه انتخابات حضوری کمرنگ داشته باشند، توطئه‌های بسیاری چیدند اما امروز مشاهده کردند که جوانان این سرزمین هرگز حاضر نخواهند شد که سرنوشت کشور خود را به دست بیگانگان بسپارند.

وی افزود: امروز با بسیاری از دوستانم در این شعبه اخذ رأی قرار گذاشتیم و با دادن آرای خود با رهبر معظم انقلاب و شهدا هم پیمان شدیم.

این رأی اولی با اشاره به این که ما به خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران مدیون هستیم افزود: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از این سرزمین دفاع کردند و اگر امروز ما می‌توانیم به راحتی به درجات علمی مختلف دست پیدا کنیم مرهون همان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدایی است که امروز تنها نامی از آنان باقی مانده است.

وی گفت: ما نیز با حضور در این عرصه از انتخابات به آنان اعلام می‌کنیم که راهشان ادامه دارد و هرگز اجازه نخواهیم داد یاوه گویی‌های دشمنان تأثیری در انقلاب و ارزش‌های آن داشته باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول