اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

انتخابات امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و تبلیغات و تلاش آنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات گفت:‌ حضور امروز مردم در انتخابات باشکوه‌تر از همیشه بود.

انتخابات امسال باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) گفت: نشانه مؤمن در دو چیز است، راستی در گفتار نخستین نشانه مومن است و نشانه دیگر آن امین بودن در پرداخت امانت است.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه اگر انسان بتواند بر روی امیال خویش پای بگذارد مسلمان است، اظهار داشت: نظام یک امانت برای ماست و امانتی است که از سوی امام و شهدا به ما سپرده شده و ما باید با تمام توان از این امانت حفاظت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: تهدید جنگ علیه ملت ما، ایجاد آشوب، فتنه و بلوا، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و تحریم نفتی از دیگر اهدافی است که از طرف دشمن، نظام مقدس اسلامی ما را هدف گرفته اما به فضل خدا دشمن در همه این توطئه‌ها با شکست روبرو شد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان تحریم نفت بود که به فضل خدا امروز مسئولان با پشتیبانی مردم با اقتدار کامل قبل از به اجرا در آمدن تحریم از طرف دشمنان شیرهای نفت را به روی فرانسه و انگلیس بستند و با این کار بحرانی که قرار بود به خیال خامشان در کشور ما ایجاد کنند، مایه ذلت و بدبختی خودشان شده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به استقبال خوب مردم ایران اسلامی از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته با غیرت در صحنه حاضر شده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

وی در ادامه توصیه کرد: امت شهید پرور ایران اسلامی از فرصت باقی مانده برای شرکت در انتخابات استفاده کرده و حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و با حضور با صلابت خود حماسه‌ای دیگر را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت برسانند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: حضور امروز مردم ایران اسلامی در انتخابات باشکوه‌تر بوده است و سیلی محکمی بر گوش آمریکا نواخته شده است.

امام جمعه شهرری انقلاب اسلامی را امانتی در دست ما دانست و تصریح کرد: ‌مردم با انتخاب افراد اصلح این امانت را باید در جای خودش قرار دهند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول