اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات همدان اعلام کرد

رفع اختلال الکترونیکی به وجود آمده در یک شعبه اخذ رأی تویسرکان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان همدان از پیگیری و رفع اختلال الکترونیکی به وجود آمده در یک شعبه اخذ رأی تویسرکان خبر داد.

رفع اختلال الکترونیکی به وجود آمده در یک شعبه اخذ رأی تویسرکان

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با مشکل به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی حوزه انتخابی تویسرکان و سردرگمی مردم، اظهار کرد: اینگونه نیست آخرین آماری که گرفتم از 94 شعبه‌ای که در تویسرکان داریم تنها یک شعبه با مشکل مواجه بود که این شعبه نیز با هماهنگی‌های انجام شده در حال رفع مشکل بوده و این امری طبیعی است.

وی عنوان کرد: در ارتباط با بحث انتخابات الکترونیکی امکان دارد با وضعیت‌هایی مواجه شویم که سیستم دچار اختلال شود یا اتفاقاتی پیش بیاید اما به دلیل اینکه در کنار هر یک از این شعبات یک کارشناس نیز مستقر بوده، و بر این اساس مشکل در حال اصلاح و رفع است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مشکلات به وجود آمده در انتخابات الکترونیکی تویسرکان مقطعی بوده، تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده در  این راستا بلافاصله شناسایی و رفع شد.

وی با بیان اینکه مشکلات به وجود آمده در این شعب اخذ رأی در ساعات اولیه آغاز انتخابات بوده است، به شرایط آب‌و هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: آب و هوا نیز ممکن است برخی لحظات روند انجام کار سیستم را کند کند اما من آخرین وضعیتی را که گرفتم بیان شد که خوشبختانه سیستم‌های الکترونیکی اخذ رأی، کند نیست.

فامیل‌کریمی در پایان سخنانش با بیان اینکه شعبه مشکل‌دار اخذ رأی الکترونیکی در یکی از روستاهای تویسرکان بود، گفت: اعلام کرده‌ایم که اگر مردم احساس کنند که سیستم اخذ الکترونیکی انتخابات در تویسرکان سریع جواب نمی‌دهد، تبدیل به وضعیت دستی را در برنامه قرار دهند که تا این لحظه گزارشی برای درخواست تبدیل وضعیت انتخابات الکترونیکی به دستی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول