اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-357

فرهادی: در انتخابات اصل بر حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده فرماندار بیرجند در شعبه اخذ رأی خیابان مدرس یکی از مسائل اصلی در انتخابات را حفظ و تثبیت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم برای نشان دادن پایبندی خود به نظام باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

فرهادی: در انتخابات اصل بر حفظ نظام اسلامی است

پروین فرهادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، کارآیی را مهم‌ترین مشخصه برای انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و اظهار داشت: مردم باید بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح مطرح کردند، نماینده‌ای را به مجلس بفرستند که توانایی دفاع از حق مردم را داشته باشد. وی با بیان اینکه آزادترین انتخابات متعلق به مردم ایران است، گفت: برگزاری این انتخابات به برکت نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید قدر این نظام و انقلاب را بدانند.

نماینده فرماندار بیرجند در یکی از شعبات اخذ رأی تصریح کرد: انتخابات برگزار شده در زمان پهلوی به صورت نمایشی بوده و مردم به خوبی می‌دانند که برگزاری انتخابات سالم به برکت ایثار شهدا در کشور ما محقق شده است.

* مردم صحنه‌های زیبایی را در انتخابات خلق کردند

فرهادی از عموم ملت همیشه در صحنه شهرستان بیرجند برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و گفت: باید این حماسه جاویدان در حافظه تاریخ ثبت شود.

وی ادامه داد: مردم از ساعت 7.30 برای رأی دادن به شعبه‌های اخذ رأی مراجعه می‌کردند و حضور افراد از اقشار مختلف با طیف‌های سنی متفاوت صحنه‌های زیبایی را در پای صندوق‌های اخذ رأی خلق کرده است.

نماینده فرماندار بیرجند در یکی از شعبات اخذ رأی اظهار داشت: جامعه تعیین سرنوشت را به دست مردم داده تا در فضایی سالم و آزاد فرد مورد نظر آحاد مردم را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

فرهادی برگزاری انتخابات را حق مردم دانست و گفت: مردم باید از این حق خود استفاده کنند و با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دین خود را به این کشور ادا کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول