اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

امور رای‌گیری در تعدادی از روستاهای آذربایجان غربی تمام شد

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: امور رای‌گیری در تعدادی از مناطق روستایی آذربایجان غربی به طور کامل تمام شده است.

امور رای‌گیری در تعدادی از روستاهای آذربایجان غربی تمام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم علی‌نژاد ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق‌های سیار نیز از نخستین ساعات رای‌گیری با حضور در مناطق تعیین شده کار رای‌گیری را آغاز کرده و گزارش‌های رسیده حاکی است که کار رای‌گیری در تعدادی از روستاها پایان یافته و همه واجدان شرایط آرای خود را به صندوق‌ها ریخته‌اند.

وی تصریح کرد: تمام شعبه‌های اخذ رای در مهلت قانونی در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شده‌اند از طرف دیگر با وجود به رغم بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی استان صندوق‌های ثابت در همه مناطق از پیش تعیین شده در ساعت قانونی انتخابات در محل مستقر شده و کار رای‌گیری را آغاز کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ساعات اولیه بامداد تنها راه دو روستای بخش ' خلیفان ' از توابع شهرستان مهاباد مسدود بود که با باز شدن راه ارتباطی در این دو روستا ساعاتی پیش صندوق‌ها در این روستاها نیز مستقر شده است.

وی اضافه کرد: با وجود صف‌های طولانی در مقابل شعبه‌های اخذ رای در اکثر مناطق استان کار رای‌گیری با نظم و ترتیب خاص ادامه دارد و تاکنون موردی از بی‌نظمی و اعمال خلاف قانون انتخابات در سطح استان مشاهده نشده است.

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار داشت: واجدان شرایط رای دادن با حضور به موقع خود در پای صندوق‌های رای از ایجاد تراکم و ازدحام جمعیت در ساعات پایانی در مقابل شعبه‌های اخذ رای جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول