اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کمیجان:

مردم کمیجان 12 اسفند را به روزی ماندگار در تاریخ مبدل کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار کمیجان گفت: مردم شهرستان کمیجان با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی 12 اسفند 90 را به روزی ماندگار در تاریخ این استان مبدل کردند.

مردم کمیجان 12 اسفند را به روزی ماندگار در تاریخ مبدل کردند

محمود اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم بیدار و آگاه کمیجان امروز با حضور گسترده در انتخابات ولایتمداری و حامی نظام جمهوری اسلامی ایران بودن را به تمام جهانیان ثابت ‌کردند.

وی تصریح کرد: به راستی که ملت ایران همواره از تمامی آزمون‌ها سربلند بیرون آمده و امروز نیز از این آزمون سخت موفق‌تر از همیشه بیرون آمد.

فرماندار کمیجان روند برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صحت و سلامت کامل در این شهرستان در حال برگزاری است و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

اکبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد خلل در انتخابات گفت: دشمنان از هر فرصتی برای فشار وارد کردن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند تا نظام را وادار به دست بر داشتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند، اما مردم بیدار و با بصیرت ایران اسلامی همیشه با حضور به موقع خود در صحنه، توطئه‌ها را خنثی کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم دقت در انتخاب نماینده خطاب به مردم گفت: رأی‌دهندگان باید با شناخت کافی به نماینده مورد نظر خود رأی دهند و در زمان انتخاب از شایستگی‌ها، توانایی‌ها، اعتقاد و کارایی نماینده مورد نظر اطمینان کسب کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول