اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

338 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اراک دایر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک گفت: 338 شعبه اخذ رای در حوزه اراک، کمیجان و خنداب آرای مردم این حوزه انتخابیه را جمع‌آوری می‌کنند.

338 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اراک دایر شده است

مسلم پورقاسمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 338 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب دایر می‌شود که از این تعداد 237 شعبه در اراک، 42 شعبه در کمیجان و 59 شعبه در خنداب است.

وی تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه 20 نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده در ماراتن بزرگ انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند که از این تعداد دو نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

فرماندار اراک ادامه داد: یک‌هزار و 800 نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی، مسئولیت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب را بر عهده دارند.

پورقاسمیان با تاکید بر اینکه مجلس متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: مجلس از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و  بدون شک انعکاس تجلی و اراده مردم است.

وی گفت: ملت ایران با همت و ایستادگی در مقابل دشمنان یک بار دیگر به پای صندق‌های رای می‌روند و حضور خود را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول