اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در شعبه 132 حوزه انتخابیه اراک

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی صبح امروز با حضور در شعبه 132 حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امروز حضور گسترده مردم در سراسر استان مرکزی در پای صندوق‌های اخذ رأی حضوری بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: از ساعات اولیه صبح امروز مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با گام‌هایی استوار آمدند تا تیر خلاص را بر پیکره خصم زبون وارد کرده و به آنها ثابت کنند که ملت ایران همیشه بیدار و آگاه است.

استاندار مرکزی با اشاره به 82 هزار رأی اولی بیان داشت: از ساعت اولیه رأی‌گیری شعب اخذ رأی در جای جای این استان شاهد حضور 82 هزار رای اولی بود که حماسه‌ای دیگر خلق کردند و عزت را برای ایران عزیز آفریدند.

شعبانی‌فرد حضور گسترده مردم را مثال‌زدنی دانست و افزود: ملت ایران دارای پشتوانه‌هایی چون اندیشه امام راحل و خون شهدا هستند، اندیشه امام(ره) و آرمان‌های بلند شهدا را در کنار خود دارند و با همین پشتوانه است که توانسته‌اند بیش از 33 سال در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به الگویی برای سایر آزادی‌خواهان جهان تبدیل شوند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی به کشوری تاثیرگذار در کشورهایی چون لبنان، فلسطین، مصر، یمن و لیبی و حتی آمریکا تبدیل شده و این به دلیل برکت حضور با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف است.

استاندار مرکزی حضور مردم در انتخابات را نشانه قدرت و اراده مردم دانست و خاطر نشان کرد: 13 هزار نفر در  این استان مسئولیت برگزاری انتخابات در 864 شعبه اخذ رأی را بر عهده دارند.

شعبانی‌فرد با اشاره به رقابت 75 نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: از این 75 نفر، مردم با درک و فهیم استان مرکزی هفت نفر را راهی مجلس خواهند کرد که می‌طلبد رأی‌دهندگان در انتخاب خود دقت کرده و اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد را راهی مجلس کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول