اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

تمام راه‌های ارتباطی چالدران باز است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: تمام راه‌های ارتباطی چالدران باز بوده و انتخابات مجلس نهم در حال اجراست.

تمام راه‌های ارتباطی چالدران باز است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود برف و باران شدید و با تلاش راهداران از ساعت 6 صبح امروز تمام راه‌‌های ارتباطی باز شده است و صندوق‌های اخذ رای در محل‌های شعبات حاضر هستند.

وی با بیان اینکه در این شهرستان 67 صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده است افزود: در این شهرستان 46هزار  جمعیت زندگی می‌کنند و از این تعداد 27 هزار نفر در چالدران واجد شرایط رای دادن هستند.

قلی‌پور ادامه داد: به رغم بارش برف و باران هیچ مشکلی در جهت استقرار صندوق‌های روستایی به وجود نیامده و مردم دورترین روستاها نیز از نخستین ساعات بامداد می‌توانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

این مسئول بیان کرد: به اندازه کافی صندوق سیار نیز در این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده و تمام کسانی که در بیمارستان‌ها، پادگان‌های نظامی و انتظامی مستقر هستند می‌توانند آرای خود را در مهلت قانونی به صندوق‌ها بریزند.

قلی‌پور با اشاره به اینکه در انتخابات دوره هشتم حضور مردم 76 درصد بود گفت: در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری حضور مردم این شهرستان 84 درصد بود که بیشترین درصد حضور را در استان داشتند.

وی با بیان اینکه آرامش و نشاط در تمام حوزه‌های انتخاباتی وجود دارد، گفت: با تلاش عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات هیچ‌گونه تخلف و یا مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: هیئت‌های نظارت و بازرسی بر روند اجرای انتخابات نظارت دقیقی دارند و با دقت تمام از آرای مردم صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول