اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 247

پاشا: جوانان دشمنان نظام را مایوس کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: جوانان با حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان نظام را مایوس کردند.

پاشا: جوانان دشمنان نظام را مایوس کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا ظهر امروز پس از ریختن رای خود در صندوق انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با ورزشکاران و افتخار آفرینان و قهرمان ورزشی گلستان در این انتخابات شرکت کرده‎ایم تا صلابت مردم را به رخ دشمنان بکشانیم.

وی تصریح کرد: جوانان با این حضور علاوه بر اینکه دل مقام معظم رهبری را شاد می‎کنند، یاس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد کرده‎اند.

پاشا خاطرنشان کرد: این حضور و حماسه را باید جشن گرفت چرا که نویدی برای ایران در آستانه نوروز است که موجب شادی همه دوستان نظام را فراهم کرده است.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رای اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول