اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی اصفهانی:

هیئت‌های اجرایی با تخلفات انتخاباتی برخوردی قاطع کنند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه آبادان گفت: مسئولان هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان، همچنین فرمانداران باید با همه توان و تلاش خود طبق قانون با زیرپا گذاشتن اصول انتخابات برخورد کنند.

هیئت‌های اجرایی با تخلفات انتخاباتی برخوردی قاطع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی ظهر امروز در آیین سیاسی _ـ عبادی نماز جمعه که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای صنعتی و مکانیزه امروز به شدت نیازمند ارزش‌های اسلامی هستیم.

وی افزود: امروز فروپاشی زندگی‌ها به علت روی آوردن به آدابی است که با فرهنگ اسلامی سازگاری ندارد.

خطیب جمعه آبادان اضافه کرد: 14 اسفندماه سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی و آغاز هفته احسان و نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه تشکیل بنیاد مستضعفین در فرهنگ اسلامی، گسترش کمیته انقلاب نیست بلکه کمیته انقلاب برای ضرورت‌ها بنا نهاده شده است.

محمدی اصفهانی خاطرنشان کرد: همه چیز را نباید به دولت واگذار کرد زیرا در این صورت فضیلت‌ها درون ما خاموش می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران همواره در حماسه ملی انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از خود حضوری پررنگ نشان داده‌اند.

خطیب جمعه آبادان بیان کرد: امیدواریم شهر آبادان نسبت به انتخابات در کشور رکورد بزند و حضور مردمش بالاترین مشارکت در ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه به مردم شهرم توصیه می‌کنم که حضور در پای صندوق‌های ردی را به ساعات آخر موکول نکنند، افزود: حضور در انتخابات به‌عنوان تکلیف شرعی و انقلابی ما است که باید به آن توجه وافری داشته باشیم.

محمدی اصفهانی عنوان کرد: دشمن داخلی و خارجی نظام امروز تلاش می‌کند که فتنه 88 را بار دیگر تکرار کند و ما باید با درایت و آگاهی راه نفوذ دشمنان را در مسیر نظام و انقلاب سد کنیم.

وی اشاره کرد: مسئولان هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان، همچنین فرمانداران باید با همه توان و تلاش خود طبق قانون با زیر پا گذاشتن اصول انتخابات برخورد کنند و مجریان این ندانم‌کاری‌ها را از ریشه بزنند.

امام جمعه آبادان افزود: نامزدهایی که رأی نمی‌آورند می‌توانند در بخش‌های دیگر جامعه خدمت‌رسانی کنند و در زیر لوا و پرچم ولایت‌فقیه خود را به اثبات برسانند.

به گفته وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر سیلی محکمی بر صورت استکبار زد و همین امر امروز بار دیگر با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پدیدار شده است.

محمدی اصفهانی بیان کرد: انتخابات نباید سبب شکاف بین نهادهای مختلف شهرستان شود و این را مسئولان و مردم باید مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه باید برای شادی و آرامش روح امام راحل و شهدای انقلاب پشتیبان و حامی نظام بود، گفت: تا ملت ایران در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام و انقلاب است همچنان استکبار در انزوا به سر می‌برد.

امام جمعه آبادان در پایان افزود: استکبار جهانی با حضور آگاهانه شما امروز، یک بار دیگر به زندان اراده قوی ملت بزرگ ایران درآمده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول