اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با حماسه حضور

34 صندوق اخذ رای در راور دایر است

خبرگزاری فارس: 34 صندوق اخذ رای در سیار و ثابت در شهرستان راور دایر است و کار رای‌گیری را انجام می‌دهند.

34 صندوق اخذ رای در راور دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، 34 صندوق اخذ رای در سیار و ثابت در شهرستان راور دایر است و کار رای‌گیری را انجام می‌دهند.

صندوق‌های ثابت و سیار موجود در این شهرستان در تمام نقاط بخش مرکزی و کوهساران راور، آرای مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع آوری می‌کنند.

از مجموع صندوق‌های اخذ رای در بخش کوهساران راور‌ هشت صندوق سیار است و در بخش مرکزی راور نیز 26 صندوق رای برپا شده که 15 صندوق ثابت شهری، دو صندوق ثابت روستائی و 9 صندوق سیار هستند.

از جمعیت 40 هزار نفری راور 27 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و مردم با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز شرکت کردند.

* انتخابات مجلس در راین وصف‌شدنی نیست

مردم بخش راین همگام و همراه با سایر هم‌وطنان با شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کردند و موجب شادی دوستان و یأس و نامیدی دشمنان نظام شدند.

مردم راین از خرد و کلان گرفته تا زن و مرد از نخستین ساعت صبح امروز که رأی‌گیری آغاز شد با حضور پرشور و وصف‌ناشدنی در هفت حوزه ثابت و 9 حوزه سیار رأی خود را به صندوق‌ها ریختند.

سید‌ ابراهیم پاریزی بخشدار راین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کار رأی‌گیری در راین در 16 حوزه ثابت و سیار انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات 190 نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی با آمادگی کامل به کار اخذ رأی از مردم مشغول هستند.

پاریزی ابراز داشت: تاکنون‌ با همکاری تمام‌ نهادها، دستگاه‌ها و شهروندان راینی همه ‌چیز به خوبی انجام شده و شاهد حضور پر‌رنگ و با نشاط مردم هستیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول